شناسهٔ خبر: 35860232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشف موادمخدر در ابرکوه ۴۳ درصد افزایش یافت

یزد - ایرنا- فرمانده انتظامی ابرکوه از افزایش ۴۳ درصدی کشف موادمخدر در نیمه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبرداد و گفت: در ۶ ماهه امسال ۳۵۴ کیلوگرم موادمخدر در این شهرستان کشف شده است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علیرضا صالحی روز چهارشنبه به مناسبت هفته ناجا در جریان دیدار با جمعی از اصناف ابرکوه در گفت و گو با خبرنگار افزود: در ارتباط با کشفیات موادمخدر در نیمه اول امسال ۲۶۱ فقره پرونده تشکیل به مراجع قضایی ارسال شده است .

وی همچنین ادامه داد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در سال جاری مقادیری کالا و احشام قاچاق به ارزش ۳۸ میلیارد ریال کشف و ضبط شده است.

سرهنگ صالحی همچنین از برقراری ۱۰هزار و ۴۷۲ مورد تماس با تلفن ۱۱۰ خبرداد و تصریح کرد: از این تعداد پنج هزار و ۹۶۳ تماس منجر به ارائه خدمات عملیاتی پلیس شده است .

برنامه‌های هفته ناجا از ۱۱ تا ۱۷ مهرماه با شعار «پلیس هوشمند، امین مردم» با برگزاری ۸۵ برنامه مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در ابرکوه برگزار شد.

نیروی انتظامی ابرکوه در دوران هشت دفاع مقدس و همچنین برای حفظ نظم و امنیت و مبارزه با سوداگران مرگ، تاکنون ۱۴ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۰/ ۶۰۱۴/

نظر شما