شناسهٔ خبر: 35850213 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اخبار اربعین ۹۸ |۳۰۰هزار زائر اربعین از مرز شلمچه عبور کردند

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان گفت: در ۹ روز اول ماه صفر ۳۰۰ هزار نفر از شلمچه و ۱۰۰ هزار نفر از چذابه عبور و وارد عراق شده اند که این میزان نسبت به سال قبل افزایش چشم‌گیری داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز سردار حیدر عباس زاده ضمن اشاره به افزایش بیش از 420 درصد حجم عبور زائران اربعین از مرزهای استان خوزستان هم زمان با روز چهارشنبه، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 9 روز اول ماه صفر 300 هزار نفر از شلمچه و 100 هزار نفر از چذابه عبور و وارد عراق شده اند که این میزان نسبت به سال قبل افزایش چشم گیری داشته است.

وی بابیان اینکه در راستای سهولت تردد زائران اربعین تمهیدات خوبی در مرزهای خوزستان اندیشیده شده است، تأکید کرد: مرز شلمچه دارای 24 گیت خروجی است که در مواقع پیک تردد جمعیت گیت های ذخیره نیز برای خدمت رسانی به مردم باز می شوند تا معطلی کمتری را شاهد باشیم که در برخی موارد مانند شامگاه سه شنبه این اتفاق به دلیل ازدحام مردم رخ داد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بابیان اینکه در پارکینگ های مرزی استان نیز امکانات و امنیت خوبی برپا است که این امر سبب می شود تا زائران اربعین با خیال راحت به مسافرت بپردازند، تأکید کرد: ناجا تمام توان خود را برای اشاعه نظم و امنیت در مرزها به کار بسته است.

عباس زاده در خاتمه گفت: آمادگی داریم تا به تمام زائرانی که از مرزهای شلمچه و چذابه عبور می کنند خدمات ارائه کنیم و همچنین با تمام توان مشغول تعامل با طرف عراقی نیز در این حوزه هستیم.

انتهای پیام/ز

نظر شما