شناسهٔ خبر: 35845149 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توزیع روزانه ۷۰ هزار وعده غذایی بین زائران اربعین حسینی در شلمچه

مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین مستقر در مرز شلمچه گفت:روزانه ۷۰ هزار وعده غذایی شامل صبحانه، نهار، شام و میان وعده بین زائران در مرز شلمچه توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -

  به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مکی یازع  مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین مستقر در مرز شلمچه چهارشنبه گفت: گروههای بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان روزانه از آشپرخانه های موکب های اربعین در مرز شلمچه و نیز آشپزخانه های مستقر در خرمشهر و آبادان بازدید و غذای گرم زیر نظر آنها پخت می شود.

او افزود:روز گذشته ( سه شنبه ) بیش از ۶۵ هزار زائر از مرز شلمچه عبور و راهی عراق شدند که در طول مسیر عبور از مرز شلمچه از خدمات موکب ها بهره مند شدند.

مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین مستقر در مرز شلمچه به خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی توسط ۴۰۰ موکب مستقر در مسیر ۱۵ کیلومتری از میدان مقاومت تا نقطه صفر مرزی شلمچه اشاره کرد و گفت:سه موکب نیز در شلمچه عراق مستقر و به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه می کنند.

یازع به حضور هشت موکب اتباع خارجی از افغان‌های مقیم شیراز، تهران، مشهد، یزد و تهران در مرز شلمچه اشاره کرد و افزود: گذرگاه شلمچه همچون سال گذشته میزبان زائران ایرانی و اتباع خارجی است.

شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر و چذابه در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شمال غرب اهواز ۲ گذرگاه مرزی استان خوزستان برای تردد زائران اربعین حسینی می باشد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ د

توزیع غذا بین زوار اربعین حسینی

نظر شما