شناسهٔ خبر: 35844831 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رییس پلیس راه راهور ناجا خبر داد:

حجم ترافیکی در مسیر‌های منتهی به استان‌های مرزی سنگین است

رییس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به حجم ترافیکی سنگین در محور‌های مواصلاتی منتهی به استان‌های مرزی گفت: رانندگان رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را در دستور کار قرار دهند.

صاحب‌خبر -

حجم ترافیکی در مسیرهای منتهی به استان‌های مرزی سنگین استبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،به نقل از رادیو اربعین، سردار سید تیمور حسینی بابیان اینکه تردد زائران در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها روزانه در حال افزایش است، اظهار داشت: حجم ترافیکی در محور‌های مواصلاتی منتهی به استان‌های مرزی سنگین است و زائران باید با احتیاط بیشتری حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه آزادراه تهران – ساوه و آزادراه ساوه - همدان ازجمله مسیر‌هایی است که تحت تأثیر این حجم ترافیکی قرارگرفته است، افزود: ترافیک در مسیر همدان- کرمانشاه و محور‌های مواصلاتی استان لرستان به سمت خرم‌آباد سنگین است.

لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نکات ترافیکی

رییس پلیس راه راهور ناجا بابیان اینکه مسیر‌های مواصلاتی استان ایلام و محور ایلام به مهران از دیگر مسیر‌هایی است که حجم ترافیک در آن سنگین گزارش‌شده است، خاطرنشان کرد: رانندگان رعایت نکات و قوانین ترافیکی و راهنمایی و رانندگی را در دستور کار قرار دهند چراکه هر متغیری در این شرایط می‌تواند وضعیت ترافیکی را برای سایر خودرو‌ها دچار مشکلات جدی کند.

حسینی با اشاره به اینکه روز گذشته شش هزار نفر از مرز خسروی عبور کردند، تصریح کرد: مرز مهران مانند سال‌های گذشته پرترددترین مرز است و این امر حاکی از تردد پرحجم زائران از استان‌های کرمانشاه و ایلام است.

وی بابیان اینکه مأموران پلیس راهور در تمام محور‌های مواصلاتی استان‌های منتهی به مرز‌ها مستقر شدند، گفت: خدمت‌رسانی به زائران اربعین و تردد بهتر و امن‌تر آن‌ها در دستور کار پلیس راهور قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما