شناسهٔ خبر: 35844300 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی وارد ایلام شد

ایلام - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به منظور بازدید و بررسی وضعیت انتظامی امنیتی و ترافیکی زائران اربعین از طریق فرودگاه شهدا وارد ایلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار حسین اشتری صبح امروز چهارشنبه در راس هیاتی از مسئولان و روسای پلیس های تخصصی ناجا با استقبال استاندار ایلام و مسئولان استانی وارد این استان شد.

وی در جمع خبرنگاران در فرودگاه ایلام اظهار داشت: نیروی انتظامی تمام توان و ظرفیت‌های خود را برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی در مرزهای چهارگانه به سمت عراق به کار گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به افزایش میزان ترددها از مرز بین المللی مهران یادآور شد: با تمهیدات اندیشیده شده تردد زائران به شکل خوبی در حال انجام است.

سردار اشتری تاکید کرد: درخواست ما از زائران این است که به توصیه‌های پلیس توجه لازم داشته باشند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، بازدید از پایانه مرزی مهران و حضور در نشست هماهنگی اربعین در مهران از برنامه های سفر سردار اشتری به استان ایلام است.

شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.

پیش بینی می شود در ایام اربعین امسال ۷۰ درصد از مجموع زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کنند و هم اکنون به طور معمول در این ایام روزانه بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مرز مهران راهی عتبات عالیات می شوند.

۳۰۳۲/۶۰۳۲

نظر شما