شناسهٔ خبر: 35838250 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

تردد بيش از 5 هزار زائر از مرز خسروي

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان گفت: از صبح امروز (16 مهر) تا ساعت 12 ظهر، بالغ بر 5200 زائر برای شرکت در مراسم اربعین حسینی به عتبات عالیات سفر کرده اند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از چند روز وقفه در اعزام زائران اربعین از مرز خسروی و با اقدامات صورت گرفته زمینه بازگشایی آن فراهم و هم اکنون تردد در امنیت کامل جریان دارد.
وی ادامه داد: خوشبختانه هم اکنون تمامی شرایط برای اعزام زائران به کربلای معلی از مرز خسروی فراهم و با نزدیک شدن به روز اربعین شاهد افزایش جمعیت زوار هستیم.
سردار جاویدان تصریح کرد: زائرانی که مرز خسروی را برای بازگشت از مراسم اربعین انتخاب کرده اند از امنیت مرز و مسیر انتخابی کاملا راضی بوده و بدون هیچ مزاحمت و مشکلی به کشور بازگشته اند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: 58 گیت برای تردد زائران اربعین در مرز خسروی پیش بینی شده تا کار اعزام آنها با سهولت بیشتری انجام شود.
وی همچنین از حضور گسترده ماموران پلیس برای خدمات رسانی به زائران خبر داد و گفت: زوار می توانند به ایستگاه های پلیس مراجعه و خدمات مورد نیاز را که در چارچوب اختیارات و توانایی پلیس قرار دارد را دریافت کنند.
سردار جاویدان همچنین با اشاره به کنترل مسیرهای ترددی زائران توسط ماموران پلیس راه و راهور، از رانندگان خواست تا ضمن رعایت تمامی مقررات، با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

نظر شما