شناسهٔ خبر: 35825707 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا مطرح کرد

اعزام تیم‌های پلیس راهور ناجا به مرز‌های چهارگانه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از اعزام تیم‌های این پلیس به مرز‌های چهارگانه مهران، شلمچه، چذابه و خسروی خبر داد.

صاحب‌خبر -

اعزام تیم‌های پلیس راهور ناجا به مرز‌های چهارگانهبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار"سیدکمال هادیانفر" در حاشیه اعزام تیم‌های پلیس راهور به مرز‌های چهارگانه مهران، شلمچه، چذابه و خسروی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم معنوی و عظیم اربعین حسینی (ع)، اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا همچون سنوات گذشته با آمادگی کامل برای خدمات رسانی به زوار اربعین و تسهیل در تردد و مدیریت ترافیک، مأموریت‌های خود را دنبال می‌کند.

وی افزود: مراسم اربعین عملا پس از عاشورای حسینی (ع) آغاز شده و از ابتدای مهرماه بر جمعیت عاشقان و دلدادگان اباعبدالله الحسین (ع) برای پیوستن به این کنگره بزرگ و جهانی افزوده می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ادامه داد: از هشتم مهرماه سال جاری پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا براساس تمهیدات پیش بینی شده تیم‌های خود را در چهار مرز، مرزمهران، شلمچه، خسروی و چذابه در سه استان هدف کرمانشاه، خوزستان و ایلام مستقر کرده است.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: امروز در راستای تقویت توان همکارانمان، تیم‌های کمکی به مرز‌های چهارگانه اعزام می‌شوند.

سردار هادیانفر با بیان اینکه نیرو‌های پلیس راهور در سه استان هدف و در همه مسیر‌های تردد زوار به صورت شبانه روزی حضور دارند، تأکید کرد: مدیریت ترافیکی، ایمنی و تسهیل تردد‌ها از اولویت اصلی این پلیس در اجرای مأموریت اربعین است.

سردار هادیانفر با اشاره به حضور ۶ هزار و ۵۰۰ نیروی پلیس راهور در مرز‌های چهارگانه، خاطر نشان کرد: علاوه بر نیرو‌های پیاده که در معابر و مسیر‌های تردد زوار مستقر هستند، هزار و ۲۶۵ تیم خودرویی و صد دستگاه گشت موتوری پلیس راهنمایی و رانندگی در این مأموریت حضور دارند.

وی اشاره کرد: با اعزام تیم‌های پلیس راهور از امروز به مرز‌های چهارگانه، از فردا همه ۶ هزار و ۵۰۰ تیم پلیس راهور در مرز‌ها به صورت کامل مستقر می‌شوند.

این مقام عالی انتظامی با بیان انکه تا پایان مهرماه این مأموریت معنوی و بزرگ را با جدیت دنبال می‌کنیم، خاطر نشان کرد: فقط ۴۰۰ دستگاه اتوبوس به صورت کاپوتاژ می‌توانند از مرز چذابه وارد عراق شوند و تا آخر مهرماه کاپوتاژ خودرو‌های سواری برای عزیمت به عراق ممنوع است.

سردار هادیانفر با اشاره به وقوع دو تصادف در عراق، عنوان کرد: متأسفانه دو دستگاه از اتوبوس‌های حامل زائران در خاک عراق تصادف کرده اند و براساس گزارشگیری از سامانه سپهتن متوجه شدیم که علت این تصادفات سرعت غیرمجاز بوده است؛ بنابراین رانندگان بدانند که حتی اگر در این ایام در کشور عراق تخلفی کنند با گزارشگیری از این سامانه پس از بازگشت به کشور اعمال قانون می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما