شناسهٔ خبر: 35799117 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

تارتار از تیم نفت مسجدسلیمان خداحافظی کرد

خبرگزاری ایرنا

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از گذشت ۶ هفته از لیگ از این تیم خداحافظی کرد. نفت مسجدسلیمان در کنار سپاهان و تراکتورسازی تنها تیم‌های بدون شکست لیگ هستند؛ نفتی‌ها اکنون با هشت امتیاز در مکان هشتم رده بندی قرار دارند.

صاحب‌خبر -
مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان یکشنبه شب در صفحه اینستاگرامش کناره گیری خود را از این تیم اعلام و با هواداران نفت مسجدسلیمان خداحافظی کرد.

این مربی در صفحه شخصی خود نوشت: «بعضی وقت‌ها برای ماندن باید رفت. نمیدانم چگونه باید از تمام کادرفنی، بازیکنان باشرف و باکیفیت و همچنین هواداران باغیرتی که برای ما سنگ تمام گذاشتند، تشکر کنم. ممنون از همه شما»

تارتار با توجه به مشکلات مالی موجود در تیم نفت مسجدسلیمان و اینکه اعضای تیم هنوز دریافتی نداشتند، دست به این اقدام زد.

این در حالی است که مربی جوان نفت در ابتدای فصل هدایت نفت مسجدسلیمان را برعهده گرفت و در ۶ هفته ابتدایی لیگ نتایج بسیار خوبی کسب کرد.

نفتی‌های مسجدسلیمان با وجود قرعه سختی که در پنج هفته اول لیگ داشتند، تیم‌های مدعی لیگ از جمله تراکتور، استقلال، سپاهان و شهرخودرو را متوقف کردند و در هفته ششم نیز پیکان تهران را شکست دادند.

نفت مسجدسلیمان در کنار سپاهان و تراکتورسازی تنها تیم‌های بدون شکست لیگ هستند؛ نفتی‌ها اکنون با هشت امتیاز در مکان هشتم رده بندی قرار دارند.

نظر شما