شناسهٔ خبر: 35650169 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عبدالهی: ارتقاء اعضای هیأت علمی و بازنگری برنامه درسی اولویت دانشگاه خوارزمی است

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی گفت: اولویت امسال این دانشگاه تبدیل وضعیت و ارتقاء اعضای هیأت علمی و بازنگری برنامه درسی دانشجویان است که در قالب کارگاه‌های آموزشی افزایش دانشی اساتید انجام می شود.

صاحب‌خبر -

محمد حسین عبدالهی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به ارتقاء اعضای هیأت علمی گفت: یکی از برنامه های امسال دانشگاه خوارزمی برنامه ریزی آموزشی و بازنگری برنامه های درسی با هدف بالندگی اساتید است که می‌تواند در رشد علمی و بالا بردن کیفیت آموزشی نقش محوری ایفا کند از طرفی برگزاری دوره مهندسی و آموزشی در راستای بازآموزی کارکنان از اولویت های کاری این دانشگاه است.

* در مقطع کارشناسی ارشد 5 دوره آموزش مجازی داریم 

وی افزود: در مقطع کارشناسی ارشد 5 دوره آموزش مجازی داریم که به عنوان دوره رسمی در کشور برگزار می‌شود همچنین از نخبگان علمی، دانشجویان با رتبه خوب و افرادی که دستاوردهای علمی در مسابقات مختلف کسب می‌کنند حمایت خواهد شد از طرفی باید بگویم 10 درصد از دانشجویان این دانشگاه از استعداد های درخشان هستند.

* دانشگاه خوارزمی دارای 12 هزار دانشجو است

عبدالهی تصریح کرد: دانشگاه خوارزمی دارای 12 هزار دانشجو است که 45 درصد از دانشجویان در مقطع کارشناسی بوده و 55 درصد دیگر در تحصیلات تکمیلی تحصیل می کنند که در واقع از بیشترین دانشجویان مربوط به کارشناسی ارشد هستند.

انتهای پیام/

نظر شما