شناسهٔ خبر: 35573602 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مردم مشکلات اقتصادی را گردن نظام نمی‌اندازند

امام جمعه رودیان با بیان اینکه ملت ایران بین مشکلات اقتصادی و آرمان‌های نظام اسلامی تمایز قائل هستند، گفت: مردم مشکلات اقتصادی را گردن نظام نمی‌اندازند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام عباس معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از دریچه شبیخون فرهنگی به تعبیر مقام معظم رهبری وارد میدان شده‌اند تا به ما ضربه بزنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی شمشیرها را علیه فرهنگ و اقتصاد ایران از رو بسته‌اند، تصریح کرد: دشمنان برای ضربه زدن به نظام، جنگ اقتصادی به راه انداخته‌اند.

امام جمعه رودیان با تأکید بر اینکه تحریم‌ها ۴۰ سال است حلقه اتحاد مردم و نظام اسلامی را نگسسته است، اضافه کرد: ملت ایران بین مشکلات اقتصادی و آرمان‌های نظام اسلامی تمایز قائل هستند و مشکلات اقتصادی را گردن نظام نمی‌اندازند.

معصومی با بیان اینکه تحریم‌ها پدیده‌ای نوظهور نیست، اضافه کرد: توطئه دشمنان در راستای تخریب بنیان نظام جمهوری اسلامی ایران از سال‌ها پیش شکست خورده است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران محکم پای نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های اسلامی و ملی ایستاده‌اند، اظهار کرد: دشمنان شکست‌های دیگری را در این راستا تجربه خواهند کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۴/م/

نظر شما