شناسهٔ خبر: 35550569 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هدف مشترک شاهین و نخبگان، پیش به سوی اولین ۳ امتیاز

هفته چهارم مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال کشور در حالی پیگیری می‌شود که شاهین کوثر و نخبگان مهر اردبیل دو نماینده استان به دنبال کسب اولین پیروزی خود در این رقابت‌ها خواهند بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هفته چهارم مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال کشور عصر امروز در حالی پیگیری می‌شود که شاهین کوثر و نخبگان مهر اردبیل دو نماینده استان به دنبال کسب اولین پیروزی خود در این رقابت‌ها خواهند بود.

در این هفته نخبگان مهر اردبیل از ساعت ۱۵ در استادیوم علی دایی میزبان تیم فوتبال عقاب تهران خواهد بود و تیم فوتبال شاهین کوثر اردبیل نیز از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام علی(ع) بوئین زهرا به مصاف طلایه‌داران قزوین خواهد رفت.

نخبگان مهر اردبیل که با حواشی و مشکلات بسیار راهی این رقابت‌ها شده است در ۲ دیدار خود طعم کسب امتیاز را نچشیده و انگیزه بسیار بالایی برای اثبات توانایی‌های خود خواهد داشت و باید دید در این دیدار خانگی مقابل نماینده تهران که از ۳ دیدار خود یک برد، یک تساوی و یک باخت را تجربه کرده است؛ چه نتیجه‌ای خواهد گرفت.

در سوی دیگر این گروه تیم فوتبال شاهین کوثر اردبیل باید در قزوین به مصاف تیم ۲ امتیازی و بدون برد طلایه‌داران برود، یک باخت و یک تساوی حاصل کار یاران شاهین کوثر در لیگ دسته سوم امسال بوده است و آن‌ها اگر سودای صعود را در سر خود می‌پرورانند، باید از این امتیاز با دست پر خارج شوند تا برای صعود در هفته‌های آخر دچار مشکل نشوند.

گفتنی است مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال کشور با حضور ۶۴ تیم در ۵ گروه در حال پیگیری است و نخبگان مهر و شاهین کوثر اردبیل در گروه سوم رقابت‌ها با تیم‌های مبل محتشم تبریز، شهید اورکی اسلامشهر، مقاومت آستارا، کشاورز بوکان، شهاب زنجان، عقاب تهران، هرماس فاتح تبریز، سرخپوشان محمدزاده تبریز، کاویان نقده، موکریان مهاباد، طلایه‌داران قزوین هم‌گروه است؛ در پایان این مرحله تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی لیگ سه راه خواهند یافت.

انتهای پیام/۳۴۶۳/۴۲۱

نظر شما