شناسهٔ خبر: 35536068 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کوادوو آساموا: اینتر در مسیر درستی قرار دارد؛ هنوز هم می‌توانیم بهتر شویم

میلاد وفادار

وینگ بک ۳۰ ساله اینتر می‌داند که این تیم هنوز به حداکثر توانایی‌های خود نرسیده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- شروع فوق العاده اینتر در فصل ۲۰-۲۰۱۹ سری آ برای کوادوو آساموا هیجان انگیز بوده است.

به گزارش سایت گل، نراتزوری پس از گذشت چهار هفته از مسابقات، با پیروزی در تمامی مسابقاتش صدرنشین است. نقطه اوج درخشش آن‌ها، پیروزی ۲-۰ در دربی میلان بود. آساموا در خصوص شرایط تیمش توضیح داده است:

ما تلاش زیادی انجام می‌دهیم و در مسیر درستی قرار داریم. این که در تمامی مسابقات کل توان‌مان را به کار بگیریم اهمیت دارد. کسب چهار برد پیاپی در لیگ آسان نبوده است و ناشی از سختکوشی ما از همان روزهای ابتدایی پیش فصل است. به همین روند برای تداوم پیشرفت‌مان ادامه خواهیم داد. برنده شدن در مسابقات برای بازیکنان مهم است و به آن‌ها انرژی و انگیزه می‌بخشد. این گروه قدرتمندی است که به پیشرفتش ادامه می‌دهد. خوب شروع کردیم، در مسیر درستی هستیم و باید به همین روند ادامه بدهیم. 

اینتر در روز چهارشنبه در یک مسابقه چالش بر انگیز با لاتزیوی رده پنجمی رو به رو می‌شود.

هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده است و فکر می‌کنم می‌توانیم از این هم بهتر شویم. در حال حاضر به هر بازی به صورت جداگانه نگاه می‌کنیم و می‌خواهیم با کسب نتایج مثبت در هر کدام از آن‌ها، تا جای ممکن پیشروی کنیم.

آساموا یکی از مهره‌های قابل اتکای آنتونیو کونته در فصل جاری بوده است؛ او در تمامی دقایق مسابقات تیمش در لیگ بازی کرده و یک پاس گل هم فرستاده است.  

نظر شما