شناسهٔ خبر: 35535951 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مجری پروژه آبشوران کرمانشاه:

ساماندهی آبشوران در پارکینگ شهرداری مهر ماه پایان می‌یابد

کرمانشاه_ مجری پروژه آبشوران کرمانشاه گفت: ساماندهی آبشوران در پارکینگ شهرداری مهر ماه امسال به پایان می‌رسد.

صاحب‌خبر -

رضا بیگوند در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت پروژه ساماندهی آبشوران اظهار داشت: هم اکنون پیمانکار پروژه در حال کار روی قطعه پارکینگ شهرداری این پروژه است.

وی با بیان اینکه بخش عمده کار از جمله انحراف مسیرآب، کانال زنی و بتن ریزی در قطعه ای که در حال اجرا بوده، انجام شده است، افزود: تاکنون ۶۰ متر بتن کف آن را ریخته ایم و تا نیمه مهر، بتن کف این قطعه کاملا ریخته خواهد شد.

مجری پروژه آبشوران کرمانشاه زمان آغاز این پروژه را اواخر بهار امسال عنوان و تصریح کرد: به دلیل رفت و آمد مردم در این قطعه از پروژه و برای تسریع در عملیات ساماندهی این قطعه را نیز به دو بخش تقسیم کردیم.

بیگوند طول کل این قطعه از پروژه در مسیر پارکینگ شهرداری را حدود ۲۱۰ متر عنوان کرد و گفت: آن را به دو بخش حدود ۱۰۰ و  ۱۱۰  متری تقسیم شده است.

مجری پروژه آبشوران کرمانشاه تاکید کرد: تلاش ما این است که ۱۰۰ متر اول که هم اکنون در مرحله اجرا است تا پایان مهر امسال به پایان برسد.

وی افزود: سعی ما این است که عملیات بتن کف و دیواره این قسمت اول تا موعد مذکور پایان یافته و سپس حدود ۱۱۰ متر باقیمانده را در دستور کار قرار دهیم و تا پایان سال این بخش نیز به بهره برداری برسد.

بیگوند در خصوص اعتبارات صرف شده برای این قطعه نیز بیان داشت: اعتبارات ما به صورت کلی و برای تمام پروژه است و اعتبار این بخش قابل تفکیک نیست.

نظر شما