شناسهٔ خبر: 35535945 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مهدی عبدی و گلی که ۱۰۰ هزار فالوئر برایش خرید!

گلزن پرسپولیس در دربی روی هوا است؛ او حالا به محبوب ترین بازیکن تیمش تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فوتبال همین است. تا قبل از دقیقه ۸۰ دربی پایتخت شاید نام مهدی عبدی را تنها کسانی می‌شناختند که فوتبال پایه را با دقت دنبال می‌کردند و البته بازیکنان و مربیان پرسپولیس! سرخپوشان از نظر فنی بسیار بد بودند و درشرایطی که همه فکر می‌کردند ستاره‌ای مثل عالیشاه به زمین خواهد آمد، متعصب‌ترین هوادار تیم هم فکرش را نمی‌کرد که وقتی کالدرون تصمیم می‌گیرد وحید امیری را از زمین خارج کند، فوتبالیستی ۱۸ ساله با نام مهدی عبدی را به جای ستاره ملی‌پوش خود آن هم در دربی وارد زمین کند. منتهی کالدرون جسورانه این کار را انجام داد و تعویض او به پسر تاریخ‌ساز دربی تبدیل شد؛ چون عبدی تنها لحظاتی پس از ورود به زمین تنها گل سه امتیاز دربی را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

عبدی چطور به لیست ۱۸ نفره رسید؟

در فوتبال ایران معمولا عادت کرده‌ایم که مربیان به بازیکنان جوان خود فرصت ندهند و هروقت هم که می‌بینیم قرار است بازیکن کم‌سن‌وسالی وارد زمین شود یا در ثانیه‌های پایانی بازی این اتفاق رخ می‌دهد یا در بازی‌هایی که نتیجه نقشی در سرنوشت تیم‌ها در لیگ ندارد. به این ترتیب کالدرون به معنای واقعی با فرستادن مهدی عبدی ریسکی تاریخی و شجاعانه داشت. بازیکنی که با خارج‌شدن نام محمدامین اسدی از لیست پرسپولیس توانست وارد لیست 18نفره شود و قبلا آقای گل لیگ امیدها بوده  و در تیم‌های پایه پرسپولیس هم حضور داشته است.

ماجرای ویدیوی خبرساز

دیگر همه می‌دانند که مهدی عبدی چگونه مرد تاریخ‌ساز دربی شد. حالا دیگر او یک فوتبالیست ناشناخته نیست و فالوورهایش نزدیک به 100‌هزار نفر است. همه جا صحبت از اوست و کالدرون وعده داده که فرصت بیشتری هم در ترکیب به او خواهد داد، منتهی اتفاق حیرت‌انگیز درباره مهدی عبدی پخش ویدیوی او در ورزشگاه آزادی برای زمانی است که با دوستان خود به ورزشگاه رفته تا تماشاگر دربی باشد. او و دوستانش بعد از این‌که علی علیپور اولین گل سه امتیازی خود را در سن‌وسالی کم در دربی برای پرسپولیس زد،‌ ویدیویی ضبط کردند و حالا بعد از سه‌سال این ویدیو را همه دیدند. اتفاق ویژه هم این‌جا بود که مهدی عبدی چند‌سال قبل به‌عنوان طرفدار در سکوهای طبقه دوم با گل سه امتیازی علیپور خوشحالی کرده بود،‌ بعد از سه‌سال خودش مرد تاریخ‌ساز دربی شد و با گلی که زد، پرسپولیس را برنده دربی کرد. کاربران فعال در فضای مجازی مطالب مختلفی درباره این ویدیو منتشر کرده‌اند.

یکی از آنها درباره عبدی این اتفاقات را نوشته است: «رویاهای خودتون رو جدی بگیرید. زندگی همین طوریه. سه‌سال پیش رو سکو با گل علیپور رفت با رفقاش چسبید به سقف آسمون. حالا سه‌سال بعد رسیده و مهدی عبدی به زمین مسابقه رسید و با گلزنی تو دربی جماعت سه چهل میلیونی هوادار پرسپولیس را به سقف آسمون چسبوند و جالب اینجاست که ویدیوی هر دو صحنه وجود داره و آدم رو حسابی درگیر عجایب زندگی می‌کنه.»گفتنی است هواداران و بازیکنان پرسپولیس هم شوخی‌های زیادی با گلزنی عبدی و محصل‌بودن او در فضای مجازی انجام دادند. فقط همه امیدوارند این حجم از توجه و شهرت این بازیکن را به بیراهه نکشاند.

منبع: شهروند

انتهای پیام/

نظر شما