شناسهٔ خبر: 35535902 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زورگیری پدر و پسر از شهروندان خانم در پوشش مسافرکش

رئیس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس از دستگیری زورگیرانی در پایتخت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حبیب آقایی رئیس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس گفت: در بیست و هشتم خرداد ماه امسال، خانم جوانی به کلانتری مراجعه و نسبت به زورگیری راننده خودروی مسافر بر و همدستش اعلام شکایت کرد.

وی ابراز داشت: با اعلام شکایت و تشکیل پرونده‌ای در این خصوص، بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس تحقیقات در این خصوص را آغاز کردند.

کلانتر محله خلیج فارس بیان داشت: مالباخته در اظهارات خود گفت: به عنوان مسافر، حوالی خادم آباد شهریار به مقصد تهران سوار خودروی پرشیا سفید رنگ شده که پس از طی مسیر کوتاهی راننده و همدستش با تغییر مسیر و تهدید قصد سرقت از وی را داشتند که با داد و فریادی که شاکی داشت و با تماس تلفنی که با مرکز فوریت‌های پلیسی برقرار کرده بود، متهمان بناچار خودرو را متوقف و شاکی از خودرو پیاده می‌شود.

بیشتر بخوانید:  زورگیر محله سیزده آبان حین موبایل قاپی دستگیر شد

این مقام انتظامی ادامه داد: با راهنمایی شاکی مشخصات سارقان احراز و با اعلام به واحد‌های گشتی، تلاش ماموران برای دستگیری آنان آغاز شد.

سرهنگ آقایی بیان داشت: ماموران به گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس در محدوده کلانتری پرداخته تا اینکه روز گذشته به خودرویی مشکوک شده و پس از توقف اقدام به بررسی سرنشینان کردند و با توجه به مطابقت تقریبی مشخصات ظاهری سارقان با متهمان، بررسی‌های فنی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه شاکی نیز به کلانتری دعوت و متهمان را شناسایی کرد، تصریح کرد: طی بازجویی‌های انجام شده متهمان اذعان داشتند به بهانه مسافربری، از شهروندان سرقت می‌کردند.

رئیس کلانتری خلیج فارس با اشاره به اینکه متهمان پدر و فرزند بوده و رابطه پدر و فرزندی بین شان وجود دارد، ابراز داشت: پسر خانواده سابقه دار بوده و با همکاری پدرش، از خانم‌های جوان زورگیری می‌کرده است.

گفتنی است، متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/

نظر شما