شناسهٔ خبر: 35535900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه ارومیه: دفاع مقدس سرمایه عظیمی برای نسل‌ آینده است

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: دفاع مقدس سرمایه عظیمی برای تربیت نسل آینده است و اقشار مختلف مردم به ویژه فرماندهان نظامی گرامیداشت آن را جزو واجبات قرار دهند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی روز سه‌شنبه در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح در آذربایجان‌غربی افزود: دشمن در تلاش است فرهنگ ایستادگی و دفاع را در ایران کمرنگ‌تر کند و باید با چنگ و دندان از شهدا و جنگ و دفاع مقدس حمایت و محافظت کنیم.
وی تاکید کرد: تمام مردم در دفاع مقدس نقش داشتند و باید تلاش شود این تجربه گرانبها و سرمایه عظیم را حفظ کنیم و به نسل آینده تحویل دهیم.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه اظهار داشت: خون شهدای انقلاب اسلامی به ویژه دفاع مقدس، تمامیت عرضی ایران را تضمین کرده و استقلال و عزت کشور را به بار آورده است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی با تاکید بر اینکه هشت سال دفاع مقدس مشت محکمی بر دهان دشمنان بود، گفت: جنگ تحمیلی و دفاع مقدس از موهبت‌های الهی بود زیرا اگر این جنگ نبود، اقتدار و عزت امروز وجود نداشت.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار گفت: دفاع مقدس ریشه در عاشورای حسینی داشت و قله سربه فلک کشیده‌ای است که از رودخانه‌های آن اقتدار و عظمت جاری می‌شود.
سردار حبیب شهسواری افزود: آیندگان از این اقتدار درس عظمت و بزرگی می‌گیرند زیرا دفاع مقدس ما با ولایت بود، از عاشورا نشات گرفت و تقدس یافت.
وی ادامه داد: همراهی و همدلی نیروهای مسلح استان از نتایج ارزشمند دوران دفاع مقدس بوده و این امر به وضوح مشخص است.
به گزارش ایرنا تجدید میثاق با امام و شهدا و انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری با هدف تداوم جانفشانی در راه انقلاب از برنامه‌های جنبی این دیدار همزمان با هفته دفاع مقدس بود.
فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح بعد از دیدار، نماز ظهر و عصر را به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه برگزار کردند.
۹۹۱۸‪/۳۰۷۲

نظر شما