شناسهٔ خبر: 35535800 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عاشوری: امیدوارم کالدرون کیفیت پرسپولیس را بالاتر ببرد/ من و شاگردانم با ۴ برد روی ابرها راه نمی‌رویم

محسن عاشوری، سرمربی تیم دسته اولی خوشه طلایی ساوه گفت: خوشحالم که لیگ را با نتایج خوبی شروع کردیم ولی من و شاگردانم با چهار برد روی ابرها راه نمی‌رویم.

صاحب‌خبر -

محسن عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به شروع خوب خوشه طلایی در لیگ دسته اول و کسب 14 امتیاز از شش بازی اظهار داشت: خوشحالم که لیگ را خوب شروع کردیم. این در حالی است که تعداد زیادی از بازیکنان ما در روزهای آخر به تیم اضافه شدند و فکر نمی‌کردم به این زودی به هماهنگی برسند. آنها با علاقه زیادی کار می‌کنند. این درست است که لیگ را خوب شروع کردیم، ولی مهم این است که پایان خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم دسته اولی خوشه طلایی ساوه همچنین با اشاره به مصدومیت تعدادی از بازیکنانش تأکید کرد: ما امیر زلیکانی را به دلیل پارگی رباط از دست دادیم و بهزاد داودی هم در بازی با ملوان از ناحیه فک و دندان آسیب دید و یک یا دو ماه در کنار تیم نخواهد بود. طبیعتاً غیبت آنها اتفاق خوبی نیست و ما باید فکری به حال این موضوع کنیم. از طرفی احتمال دارد در یک یا دو پست هم تیم را تقویت کنیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا هدف خوشه طلایی صعود به لیگ برتر است؟»، خاطر نشان کرد: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و دوست نداریم تمرکزمان به‌هم بریزد. من و شاگردانم قرار نیست با کسب چهار برد روی ابرها راه برویم. می‌دانیم راه سختی در پیش داریم و باید نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم. برای من مهم این است که تیم خوبی داشته باشیم و با کیفیت خوبی فوتبال بازی کنیم.

عاشوری راجع به تقابل تیمش با شاهین بوشهر در جام حذفی گفت: تیم‌های ویسی فوتبال را روی زمین بازی می‌کنند و در این بازی محک خوبی خواهیم خورد. جام حذفی فرصت خوبی برای ماست، چون تعدادی از بازیکنان دیر به تیم ملحق شدند و این فرصت را داریم که هماهنگ‌تر شویم. ما سعی می‌کنیم از شرایط میزبانی هم استفاده کنیم. مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا شرایط را برای میزبانی ما در ساوه فراهم کنند، ولی اگر این اتفاق رخ نداد شاید در اراک با شاهین بازی کنیم، چون هوای شهر قم خشک است و برای سلامتی بازیکنان خوب نیست.

 

بازیکن پیشین پرسپولیس در ارتباط با پیروزی این تیم در دربی نودم تهران هم اظهار کرد: از برد پرسپولیس بسیار خوشحالم و امیدوارم کالدرون کیفیت فنی پرسپولیس را بالاتر ببرد. طبیعتاً پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باید شرایط بهتری داشته باشد، چون با این وضعیت به مشکل می‌خورد.

انتهای پیام/

نظر شما