شناسهٔ خبر: 35535795 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مشکل آلودگی آب شرب بیجار رفع شده است

فرماندار شهرستان بیجار گفت: با توجه به آلوده شدن آب شرب چند ناحیه شهری به نفت با اقدامات اساسی صورت گرفته ۹۰ درصد مشکل آلودگی آب این مناطق رفع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بیجار، علی اکبر ورمقانی اظهار داشت: شامگاه جمعه با اعلام گزارشی در مورد آلودگی یکی از چاه‌های تامین آب شرب به نفت، اکیپ‌های بهداشت محیط و آبفای شهرستان و استان در محل حضور یافته و کدورت آب مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به وضعیت آن، چاه مورد نظر از مدار مصرف خارج شد.

او افزود: در چندین نوبت آب منطقه فاز یک، دو و منطقه حلوایی تخلیه شد و با توجه به گذشت زمان از سطح آلودگی بو و طمع نفت نیز کاسته شد البته در گزارشاتی که امروز مورد بررسی قرار گرفت به علت عدم تخلیه آب درون شبکه خانگی توسط مشترکین آب برخی مناطق همچنان آلوده است که در صورت تخلیه کامل آب موجود در لوله‌ها مشکلی برای مصرف وجود ندارد.

فرماندار شهرستان بیجار یادآور شد: طعم و بوی آب شرب مناطق یاد شده توسط گروه‌های بهداشت محیط شهرستان مورد ارزیابی قرار گرفته و هیچ گونه اخطاری در خصوص مصرف آب نیز به ساکنان اعلام نشده است.

انتهای پیام/ز

مشکلات آلودگی آب شرب بیجار کاملا برطرف شود

برچسب‌ها:

نظر شما