شناسهٔ خبر: 35535581 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

آذربایجان‌غربی میزبان ۲ مرحله تور دوچرخه‌سواری آذربایجان

خوی و ارومیه میزبان ۲ مرحله از سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان خواهد بود و حضور 15 تیم خارجی و پنج تیم داخلی در تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان قطعی شده است

صاحب‌خبر -

سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان از ۱۰ تا ۱۴ مهرماه جاری نظیر سال‌های قبل در سه استان شمال‌غرب کشور برگزار خواهدشد.

مرحله دوم این تور از منطقه آزاد ارس تا شهرستان خوی به مسافت ۱۸۰ کیلومتر برگزار می شود که دوچرخه سواران پس از گذشتن از خط پایان، مسیر خوی تا ارومیه را با اتوبوس طی خواهند کرد تا مرحله بعدی از این شهر آغاز شود.

مرحله سوم نیز از ارومیه به تبریز به مسافت ۱۶۳ کیلومتر برگزار خواهدشد.

سی و چهارمین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان از ۱۰ تا ۱۴ مهر ماه با حضور ۱۴ تیم خارجی و چهار تیم داخلی (سپاهان اصفهان، مشهد، DFT و تیم ملی ایران) در پنج مرحله و در سه استان آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل برگزار خواهد شد.

این تور بین‌المللی در سطح نیمه‌حرفه‌ای برگزار شده و یکی از تورهای معتبر جهان است و در تور امسال، مسیر حرکت، برعکس است چون سال گذشته از تبریز به ارومیه بود اما امسال از تبریز به جلفا، جلفا به خوی، خوی به ارومیه به صورت ترانسفر، ارومیه به تبریز، تبریز به سرعین و سرعین به تبریز است.

در مجموع 120 رکاب‌زن داخلی و خارجی و 210 نفر عوامل اجرایی و تدارکات در این تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری حضور دارند.

نظر شما