شناسهٔ خبر: 35535334 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

گودرزی: رئیس جمهور و وزیر راه برای حمل و نقل زائرین اربعین فکری کنند

71565

نماینده مردم بروجرد در مجلس با انتقاد از گرانی قیمت بلیت هواپیما نزدیکی ایام اربعین حسینی گفت: رییس جمهور و وزیر راه فکری به حال حمل و نقل زائرین اربعین کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، عباس گودرزی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس خطاب به رییس جمهور و وزیر راه گفت: تعجب می کنم ما هم دولت مستقر و هم وزارتخانه داریم، این چه ولنگاری و رها سازی در بحث بلیت هواپیما است؟ خانواده‌ای، دانشجو و یا مریض دارد و باید از هواپیما استفاده کند، در آستانه برگزاری مراسم اربعین تعداد زیادی از زائران از این طریق به عراق سفر می کنند.


وی افزود: این چه رویه ای است که قیمت ها از صبح تا شب متفاوت است؟یک پرواز دارای انواع قیمت است، این مردم گناه دارند  این موضوع شایسته نظام و دولت نیست به وضع مردم رسیدگی کنید، نظارت را افزایش دهید، چند صباح دیگر برای بلیت اتوبوس و قطار همین وضعیت ایجاد می شود، قادر به کنترل نیستید؟ این وضعیت بازار مسکن و اجناس صحیح نیست.

گودرزی با اشاره به توانمندی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت تامین امنیت مرزها اظهار کرد: با وجود این توانمندی ها نمی توانیم بازار را کنترل کنیم؟ رئیس جمهور و وزیر راه در آستانه برگزاری مراسم اربعین فکری به حال قیمت حمل و نقل داشته باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما