شناسهٔ خبر: 35533870 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران مطرح کرد؛

پیاده روی اربعین حسینی زمینه ساز شکل گیری تمدن نوین اسلامی

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، اجتماع عظیم اربعین حسینی را نشانه شکل گیری یک تمدن جدید اسلامی بر مبنای فرهنگ عاشورا دانست.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در همایش مسؤولان، مدیران و مبلغان موکب‌های شهر‌های استان به حضور میلیونی عاشقان حسینی در مراسم اربعین اشاره کرد و گفت: این حضور بی نظیر میلیونی از سراسر جهان نشان دهنده نفوذ فرهنگ حسینی در قلوب ملت های جهان است.
 
وی با اشاره به این که امروز انقلاب اسلامی ایران پرچم دار نشر و گسترش فرهنگ مقاومت در جهان است، افزود: نفوذ فرهنگ مقاومت در قلوب ملت های آزادی خواه جهان موجب خنثی شدن بسیاری از توطئه های دشمنان شده است.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که علیرغم همه توطئه های دشمنان امروز گفتمان انقلاب اسلامی که بر گرفته از فرهنگ حسینی بوده در جهان گسترش پیدا کرده است، گفت: نفوذ گفتمان مقاومت در جهان موجب انزوای نظام سلطه در عرصه های مختلف شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز فرهنگ عاشورایی مقاومت در جهان طنین انداز شد و هیمنه استکبار را درهم شکست، ادامه داد: نمونه این اقتدار را در حمله پیروزمندانه مقاومت انصارالله یمن به مناطق استراتژیک سعودی ها به روشنی دیدیم.
 
وی با بیان این که امروز فرهنگ مقاومت خاری در چشم استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: همه تلاش دشمن برای جلوگیری از نفوذ و گسترش این فرهنگ با شکست مواجه شده است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که حرکت میلیونی اربعین مهم‌ترین و بزرگترین راهپیمایی در عصر جدید است، ادامه داد: این اجتماع عظیم نشانه شکل گیری یک تمدن جدید اسلامی بر مبنای فرهنگ عاشورای حسینی است.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که دشمن از حضور بی نظیر و میلیونی ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی به شدت هراسان است، افزود: امروز این حرکت عظیم میلیونی به نمایش اقتدار و عظمت امت اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان تبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران، اربعین حسینی را نمایش جوشش حسینی در برابر ظلم و استبداد زمانه معرفی کرد و گفت: هیچ قدرت مادی نمی‌تواند موجب کمرنگ شدن این حضور بی نظیر شود./950/پ203/ب1

نظر شما