شناسهٔ خبر: 35525943 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فولاد و فرکی به هم رسیدند/تارتار به دنبال حفظ رکورد شکست‌ناپذیری

50228

تیم‌های نفت آبادان، نفت‌مسجدسلیمان و فولادخوزستان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف حریفان خود می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود که فردا (چهارشنبه) نفت آبادان در دیداری خارج از خانه رو در روی گل گهر سیرجان قرار می‌گیرد و نفت‌مسجدسلیمان میزبان شهرخودرو مشهد است و فولاد نیز روز پنج‌شنبه در خانه از پیکان پذیرایی می‌کند.

گل‌گهر سیرجان – نفت آبادان

برخلاف عملکرد خوب شاگردان اسکوچیچ در چهار هفته گذشته لیگ برتر، باشگاه از نظر مالی و پرداخت قراردادها هنوز نتوانسته رضایت بازیکنان را جلب کند و همین موضوع گله‌مندی و انتقاد سرمربی این تیم را در برداشته است. البته مشکل مالی نفت موضوع تکراری سال‌های اخیر این باشگاه است و به نظر می‌رسد با توجه به ابلاغیه جدید وزارت نفت، روزهای سخت‌تری در انتظار نفت آبادان و دیگر تیم‌های نفتی باشد.

نفت که با کسب تساوی برابر ذوب‌آهن به بازی با گل‌گهر رسیده است،‌ در این دیدار به دنبال پیروزی و ارتقا جایگاه در جدول است. گل گهر نیز که هفته گذشته مغلوب تراکتور شد و اکنون سه امتیازی است، بسیار به دنبال کسب امتیاز در بازی خانگی و رسیدن به اولین برد است. البته سیرجانی‌ها کار آسانی برابر تیم منسجم اسکوچیچ نخواهند داشت.

نفت آبادان از ساعت 17 روز چهارشنبه میهمان تیم گل‌گهر است.

نفت مسجدسلیمان – شهرخودرو

شاگردان تارتار هفته گذشته در اصفهان از سد تیم متمول و پرستاره سپاهان گذشتند و نشان دادند که امسال متفاوت‌تر از فصل گذشته هستند و شکست‌ناپذیری شاخصه اصلی این تیم محسوب می‌شود. انگیزه و خودباوری خوبی امسال در نفت برای رقم زدن روزهای خوب به وجود آمده است و به نظر می‌رسد همدلی در مجموعه تیم و باشگاه نسبت به فصل قبل نیز به روند خوب این تیم کمک شایانی داشته است.

نفت این هفته در خانه تیم یحیی گل‌محمدی را پیش‌رو دارد که صدرنشین لیگ است. شهرخودرو هفته قبل شکست تلخی را برابر فولاد تجربه کرد و در حالی که بازی با نتیجه تساوی رو به پایان بود، شلیک پریرا تمام معادلات گل‌محمدی و تیمش را برهم زد تا نتواند به شکست‌ناپذیری خود در لیگ نوزدهم تداوم ببخشد. این هفته هواداران مسجدسلیمانی و مشهدی بازی زیبایی را شاهد خواهند بود زیرا نفت می‌خواهد به شکست‌ناپذیری خود تداوم ببخشد و گل‌محمدی هم نمی‌خواهد صدر جدول را از دست بدهد.

نفت‌مسجدسلیمان از ساعت 18:30 روز چهارشنبه پذیرای شهرخودرو مشهد است.

فولاد – پیکان

فولاد که حالا با برد هفته گذشته برابر شهرخودرو انگیزه دو چندان گرفته، می‌خواهد به روند خوب خود تداوم ببخشد. سرخ پوشان اهوازی این هفته باید در خانه از تیم حسین فرکی، سرمربی سابق فولاد پذیرایی کنند. فولاد و فرکی روزهای خوبی را با هم داشته‌اند و با همکاری هم قهرمانی در لیگ برتر را نیز تجربه کرده‌اند.

بازی این هفته فولاد و پیکان برای دو تیم اهمیت بسیاری دارد زیرا نکونام و فرکی که هفته گذشته موفق به شکست حریفان خود شده‌اند، نمی‌خواهند در هفته پنجم بازنده بازی باشند. همچنین شاید انگیزه فولاد برای این بازی حتی از پیکان نیز بیشتر باشد چرا که برابر هواداران خود به میدان می‌رود و می‌خواهد اولین برد در خانه را جشن بگیرد.

فولاد از ساعت 18:30 روز پنجشنبه میزبان شاگردان فرکی خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما