شناسهٔ خبر: 35516356 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اکران مستند «نان گزیده‌ها» با حضور نمایندگان کارگران هپکو و فعالان دانشجویی

مستند « نان گزیده ها» ساخته محمدرضا حاج محمد حسینی و به تهیه‌کنندگی خانه مستند انقلاب اسلامی در لانه جاسوسی سابق آمریکا اکران شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار تشکلهای دانشگاهی خبرگزاری فارس، مستند « نان گزیده ها» ساخته محمدرضا حاج محمد حسینی و به تهیه‌کنندگی خانه مستند انقلاب اسلامی با حضور نمایندگان کارگران هپکو و جمعی از فعالان رسانه‌ای و دانشجویی در لانه جاسوسی سابق آمریکا اکران شد.

قرار است نشست بررسی ابعاد خصوصی‌سازی در ایران؛ با نگاهی به واگذاری کارخانه هپکو و پس از آن میز کارشناسی با حضور نمایندگان کارگران این کارخانه و فعالان دانشجویی و رسانه‌ای نیز برگزار شود.

بنابراین گزارش، نشست اکران این مستند به همت بسیج دانشجویی، خبرگزاری دانشجو، سازمان فضای مجازی سراج و سازمان هنری و رسانه اوج برگزار شده است.

مهدی مطهر تهیه کننده مستند "نان گزیده ها" که به مشکلات کارگران هپکو پرداخته، در مراسم اکران این مستند، گفت: ساخت چنین فیلم‌هایی انتخاب سختی است و گاهی انسان مردد می‌شود که به سراغ ساخت چنین مستندهایی برود ولی تا کنون فیلم هایی که در این راستا ساخته شده مورد استقبال واقع شده و توانسته برای حل مشکلات مردم موثر باشد.

وی افزود: دوستان نباید توقع داشته باشند تنها با ساخت چنین مستندهایی مشکلات کارخانه هپکو حل شود، ساخت این فیلم قدمی است که نیاز دارد قدم های بعدی هم چون ایجاد پویش و روشنگری در فضای مجازی هم برداشته شود تا با اتصال این حلقه ها انشالله مشکلات برطرف شود.

وی یادآور شد: متاسفانه برخی برخوردها موجب شده تا مطالبات بحق کارگران هپکو نادیده گرفته شود و به نظر بنده خدا از رسانه‌هایی که با دامن زدن به برخی حواشی موجب ایجاد چنین وضعیتی می‌شوند، نمی ‌گذرد. 

مطهر گفت: چه می‌شود هپکویی که در عرصه‌های صنعت، معدن و کشاورزی گل کاشته و در دوران جنگ خدمات بسیاری را در جنگ داشته، به این وضعیت بیفتد؟ ما نباید بگذاریم حاشیه‌ها موجب شود اصل موضوع مشکلات هپکو کمرنگ شود، ما باید تلاش کنیم اتفاقی که مطلوب کشور و منافع ملی است، رخ دهد.

انتهای پیام/

نظر شما