شناسهٔ خبر: 35516151 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امروز حتی پرنده بی‌سرنشین دشمن هم نمی‌تواند در آسمان ایران پرواز کند

جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه ایدئولوژی براندازی همان است که در شهریور 59 بود، تاکید کرد: حالا جرات تعرض نظامی ندارند و حتی پرنده بی سرنشینشان نیز نمی تواند در آسمان ایران بال بگشاید.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.متن بیانیه به شرح ذیل است:

سلام خدا بر رزمندگان و ایثارگرانی که از خود گذشتند تا پرچم اسلام در جهان برافراشته بماند. سلام خدا بر دلیرمردانی که دلیرانه ایستادند تا درخت انقلاب شکسته نشود. سلام خدا بر عاشقان حسین علیه السلام که با تاسی بر سالار شهیدان، مرگ با عزت را بر زندگی با ذلت ترجیح دادند و سر دادند تا شرف و عزت و ناموس و وطن حفظ شود. سلام خدا بر شهدا و بر امام الشهدا خمینی کبیر(ره) که درس آموز مکتب سرخ عاشورا بودند.  

هفته دفاع مقدس فرصت گران بهایی است برای بازشناسی حماسه عظیمی که با ایثار و فداکاری فرزندان برومند این مرز و بوم افسانه شکست ناپذیری قدرت های سلطه گر را باطل و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران را به عنوان یکی از عبرت های بزرگ تاریخ معاصر بر تمام جهانیان اثبات کرد. امروز همه دشمنان ایران می دانند که روزگاری که کمترین آمادگی را داشتیم یک تنه در برابر همه آنها ایستادیم و چون بر صراط حق بودیم دست یاری خدای متعال همواره با ما بود. در روزگاری نه چندان دور که مزدور پلیدی به نام صدام با حمایت کامل اربابان خود هوس نابودی ایران عزیز را در سر پروراند نه هواپیماهای شرق و نه سلاح های کشتار جمعی غرب و نه دلارهای کثیف نفتی مرتجعین منطقه در برابر اراده پولادین ملت ایران طرفی نبست و به اشارتی از پیر جماران میادین جنگ عرصه حماسه سازی فرزندان ایران زمین شد.

ثمره خون‌های پاک هزاران شهید دفاع مقدس و جانبازی جانبازان و ایثار ایثارگران موجب شد که تا امروز هیچ بنی بشری در فکر تهاجم به سرزمین شیران و دلیران نباشد چراکه امروز آن رشادت ها و دلاوری ها در کنار آمادگی نظامی برای دفاع از اسلام و ایران و قدرت بلامنازع منطقه ای در محوریت مقاومت، دشمنان را از فکر تهاجم بازداشته است.  

رشادت های بی بدیل جوانان، از خودگذشتگی و ایثار فرماندهان، یک رنگی و یک دلی آحاد ملت، تبعیت محض از فرامین رهبری، توکل به خدای متعال و باور به توانمندی های خود رمز پیروزی بزرگ ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس بود که امروز نیز لازم است همه این شاخصه ها بعنوان چارچوب بی تزلزل مقاومت در جنگ تمام عیار اقتصادی نصب العین تک تک ما قرارگیرد. ایران عزیز هنوز هم با دشمنی دشمنان روبروست. طرف متخاصم مشخص است. ایدئولوژی براندازی نیز همان است که در شهریور 59 بود. تنها عرصه جنگ عوض شده... حالا که جرات تعرض نظامی ندارند که حتی پرنده بی سرنشینشان نیز نمی تواند در آسمان ایران بال بگشاید و متحدان ایران نیز روز به روز بر قدرتشان در منطقه افزوده می شود عرصه جنگ را به حوزه اقتصاد کشانده اند تا بلکه از این مسیر طرفی ببندند که زهی خیال باطل چراکه حق تعالی فرمود: فان حزب الله هم الغالبون. 

جامعه اسلامی مهندسین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بر روح بلند همه رادمردان این حماسه بزرگ سلام و درود می فرستد و در برابر عظمت فداکاری ها و ایثارگری های جانبازان، آزادگان و تمامی رزمندگان دفاع مقدس سر تعظیم فرود می آورد و برحفظ آرمان های امام راحل(ره) و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همچنین ادامه راه شهدای دفاع مقدس در پاسداشت ارزش های اسلامی و حفظ عزت و سربلندی ایران عزیز تأکید می نماید. 

انتهای پیام/

نظر شما