شناسهٔ خبر: 35516106 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اهدای بسته‌های لوازم خانگی به سیل‌زدگان کردستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از اهدای بسته‌های لوازم خانگی به سیل‌زدگان خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدباقر محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در سنندج، از توزیع کالاهای اساسی بین سیل زدگان خبر داد و اظهار داشت: در سیل اوایل سال‌جاری برخی از شهرهای شمالی و شمال غرب کشور، دچار خسارت‌هایی شدند و استان کردستان نیز از این قاعده مستثنی نبود.

وی افزود: با هماهنگی مدیریت بحران استانداری کردستان، 150 خانوار آسیب‌دیده کردستانی شناسایی و برای دریافت پکیج لوازم خانگی به جمعیت هلال احمر معرفی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان با بیان اینکه شناسایی و معرفی این خانورها بر اساس گزارشات ارائه شده از سوی فرمانداران شهرستان‌ها به مدیریت بحران استانداری بود، خاطرنشان کرد: پکیج توزیع شده شامل یخچال، گاز، یک تخته فرش و دو پتو به ارزش بالغ بر 6 میلیون تومان است.

وی گفت: این 150 پکیج لوازم خانگی بین 6 خانوار بانه‌ای، 17 خانوار دهگلانی، 16 خانوار دیواندره‌ای، 10 خانوار کامیارانی، 47 خانوار بیجاری، 48 خانوار قروه‌ای و 6 خانوار مریوانی توزیع شد و در مجموع برای خرید آنها 900 میلیون تومان هزینه شده است.

محمدی بیان کرد: این کالاهای اساسی از محل کمک‌های مردمی به جمعیت هلال احمر کشور تأمین و امروز به سیل‌زدگان کردستانی اهدا شد.

انتهای پیام/ ت

نظر شما