شناسهٔ خبر: 35516058 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

از قدیم گفته‌اند تجربه را تجربه کردن خطاست

اسماعیلی: بعد از دربی تنهاترین شدم، علی را تنها نگذارید!

هافبک شماره 8 استقلال از علی کریمی حمایت می‌کند و می‌گوید هواداران اجازه ندهند این بازیکن هم مثل خودش شرایط سخت پس از دربی را تجربه کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی در دقیقه 25 بازی روز گذشته برابر پرسپولیس یک پنالتی از دست داد تا حالا او سیبل شود و صفحات هواداری استقلال به این بازیکن بابت ناآماده بودن و مسائل  این‌چنینی هجمه وارد کنند. این دقیقا شبیه به اتفاقی است که فصل گذشته برای فرشید اسماعیلی هم رخ داد و باعث شد این بازیکن روزهای بسیار سختی را بابت پنالتی که از دست داد پشت سر بگذارد.

 

فرشید اسماعیلی در این باره می‌گوید: می‌دانم هواداران استقلال بسیار ناراحت هستند ولی خواهش می‌کنم شرایط علی را درک کنید. من بعد از دربی تنهاترین شدم، روزی که به پرسپولیس گل زدم شاید تلفنم روزی 100 زنگ می خورد اما بعد از دربی کسی با من تماسی نداشت. آنجاست که تنها شدن را کامل حس می‌کنی و متوجه می‌شوی خیلی‌ها فقط در روز خوب با تو هستند.

 

او ادامه داد: برای من که طعم این روزها را چشیده‌ام می‌دانم علی الان چه حالی دارد. او  مدام با خودش می‌گوید شاید این صحنه‌ها خواب است، هنوز باورش نمی‌شود این اتفاق افتاده است اما او باید بداند همه پشتش هستند و این دربی هم تمام شد و باید خودش را برای بازی بعدی آماده کند. در روزهای خوب کنار بازیکن و تیم بودن مهم نیست، مهم این روزها است که بازیکن به هواداران نیاز دارد.

 

 

هافبک استقلال در مورد هجمه‌هایی که در فضای مجازی علیه علی کریمی به راه افتاده است هم گفت: ببینید من باید با هواداران استقلال یک موضوع مهم را مطرح کنم، مگر تیم ما چند بازیکن خوب دارد؟ همینطوری بسیاری از بازیکنان تاثیرگذار استقلال جدا شده‌اند، دیگر اگر قرار باشد بازیکنان فعلی را هم تحت فشار قرار بدهیم که نمی‌شود. اگر فکر می‌کنید علی کریمی بازیکن باکیفیتی است کمک کنید تا علی برگردد. هیچ چیز بدتر از تنهایی نیست، پس کمک کنید او برگردد و برای بازی‌های بعدی آماده شود.

 

فرشید اسماعیلی در مورد نتایج ضعیف استقلال می‌گوید: استقلال خوب نتیجه نگرفته است و من این را قبول دارم اما چقدر بگوییم در سال‌های قبل استقلال بیشترین لطمه را از تغییرات خورده است. به قول قدیمی‌ها «تجربه را تجربه کردن خطاست». چرا هرسال باید تیم‌‌مان در پایان فصل شکل بگیرد و بعد از آن بازیکنان تاثیرگذار جدا شوند؟ مورینیو حرف قشنگی زد که گفت برای ساختن یک خرابه باید زمان بدهید، هواداران استقلال باید زمان بدهند که بتوانیم تیم را بسازیم. استقلال هنوز شکل نگرفته است و مطمئنم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت، پس زمان بدهید.

 

او در پایان گفت: شما ببینید الان می‌گویند استقلال بزرگتر ندارد در حالی که در سال‌های گذشته بازیکنانی مثل جپاروف، مهدی رحمتی، پژمان منتظری، مجتبی جباری و... از ابتدای فصل بودند و تیم در هفته‌های ابتدایی نتیجه نمی‌گرفت و خیلی‌‌ها به همین بازیکنان هم انتقاد می‌کردند ولی آخر فصل که می‌شد کمپین تشکیل می‌شد که آنها را برگردانید چون دیگر تیم شکل گرفته بود و همه کیفیت آنها را دیده بودند و همه دوست داشتند آنها بمانند. این نشان می‌دهد مشکل استقلال بازیکن نیست بلکه تیم به خاطر تغییرات پرتعداد در سال‌های گذشته در هفته‌های اول  شکل درستی نداشته است. الان هم می‌گویم مشکل استقلال بازیکن نیست، مشکل استقلال شکل تیمی است که به مرور درست می‌شود. هوادار واقعی باید در روزهای سخت پشت تیم باشد، پس کمک کنید تا استقلال به روزهای اوجش برگردد.

نظر شما