شناسهٔ خبر: 35516013 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آنچلوتی: رئال مادرید برای فروش خامس مقاومت کرد/ میلانی‌ها باید صبور باشند اما رم می‌تواند دوباره به کورس قهرمانی بازگردد

سرمربی تیم فوتبال ناپولی معتقد است تیمش این فصل می‌تواند با هر تیمی رقابت‌ کند و درباره تیم‌های میلان و رم هم نظرات جالبی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «آنکیو اسپورت» ایتالیا، درباره تلاش باشگاه ناپولی در فصل نقل‌وانتقالات اخیر برای به خدمت گرفتن خامس رودریگس از رئال مادرید گفت: ما تمایل به خدمت گرفتن خامس داشتیم اما با مقاومت باشگاه رئال مادرید روبه‌رو شدیم. حالا خامس بازیکن رئال است و ما در نهایت امکان جذب او را پیدا نکردیم. روی هم رفته ما نقل‌وانتقالات معقولی داشتیم و بازیکنانی عالی به ترکیب ما اضافه شدند از دی‌لورنزو، مانولاس و الماس گرفته تا فرناندو یورنته و لوزانو.

وی افزود: در کنار استفاده از سیستم چرخشی در مورد بازیکنان، ما در پست دروازه‌بان هم سیستم چرخشی را مدنظر داریم. اوسپینا تجربه بالایی دارد، این در حالی است که مِرِت هم دروازه‌بان خیلی خوبی است اما تجربه اوسپینا را ندارد. من عاشق سیستم چرخشی هستم. اگر ما بتوانیم فاصله خود با تیم‌های بالای جدول را تا پایان فصل حفظ کنیم، می‌توانیم با هر تیمی از جمله اینتر و یوونتوس رقابت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ناپولی در خصوص وضعیت تیمش و بازی پیش‌روی شاگردانش اظهار داشت: من شخصیت و کیفیت تیمم را دوست دارم. ما در دوره اخیر پیشرفت داشته‌ایم. در بازی چهارشنبه هم به نظر می‌رسد ما بخت اول پیروزی باشیم اما کالیاری خود را خوب تقویت کرده و روی فرم خوبی است. لیگ ایتالیا همیشه دشوار است.

کارلتو همچنین با اشاره به انتقاداتی که به مارکو جامپائولو در پی شکست 2 بر صفر میلان مقابل اینتر در دربی دلامادونینا شده، خاطرنشان کرد: میلان در فرم و شکل خوبی نیست. آنها در حال یافتن هویت دقیق خود هستند. اوضاع میلان پیچیده است. میلانی‌ها باید صبور باشند چون سرمربی‌ای جدید با ایده و تفکرات متفاوت هدایت این تیم را برعهده گرفته است و بازیکنان جدید هم هنوز نتوانسته‌اند خود را با شرایط جدید وفق دهند.

سرمربی پیشین میلان و یوونتوس همچنین درباره تیم فوتبال رم که با پائولو فونسکا شروع بدی در رقابت‌های فصل جدید سری A ایتالیا نداشته، یادآور شد: رم می‌تواند دوباره به کورس قهرمانی بازگردد. فونسکا مربی بزرگی است که ایده‌های جالبی دارد. او شور و شوق را به بازیکنان جوانش ترزیق کرده است.

آنچلوتی در پایان با اشاره به اینکه فوتبال ایتالیا هنوز برای کم کردن فاصله‌اش با لیگی همچون لیگ برتر انگلیس نیاز به کار در زمینه‌های مختلف دارد، خاطرنشان کرد: کیفیت سری A باید بهبود یابد، نه‌ تنها از حیث فنی، بلکه از جنبه‌های دیگر از جمله ورزشگاه‌ها نیز نیاز به پیشرفت دارند. این فصل هم تماشاگران استقبال خوبی از بازی‌ها داشته‌اند و امیدوارم بتوانیم حوادث ناخوشایند و نژادپرستی را هم از ورزشگاه‌های‌مان حذف کنیم.

ناپولی از چهار بازی اول خود 9 امتیاز کسب کرده و در حال حاضر در رده سوم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا قرار دارد و با اینتر صدرنشین و یوونتوس دوم جدولی به ترتیب 3 و یک امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/

نظر شما