شناسهٔ خبر: 35513051 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شلیک موشک‌های اس-۴۰۰ در روسیه+ فیلم

در جریان یک مانور تاکتیکی-آزمایشی در مناطق شمال شرق روسیه، شلیک رزمی از سامانه‌های موشکی اس-۴۰۰ با موفقیت به اجرا درآمده و تمامی موشک‌ها به اهداف تعیین شده دشمن فرضی اصابت و آنها را منهدم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری-اینترنتی شبکه تلویزیون «ازوزدا» روسیه، در یک منطقه نظامی در ناحیه "بوریاتی" مانور تاکتیکی-آزمایشی انجام گرفت که در جریان آن نیروهای هنگ موشک‌های استقرار زمینی و نیروهای شمال شرق روسیه، شلیک رزمی از سامانه‌های موشکی اس-400و سامانههای موشکهای ضدهوایی "پانتسیر" را با موفقیت اجرا کردند.

در این رزمایش نظامی، پرسنل مدیریت هنگ، ستاد فرماندهی و واحدهای موشک‌های زمین به هوای "اس-400 " و همچنین واحدهای پشتیبانی مشارکت داشتند و در مجموع بیش از 150 نیروی نظامی در این تمرینات شرکت کردند. آنها قبل از انجام شلیک، آزمایشات مربوط به محاسبات پرتاب را انجام داده و معیارهای تعیین شده برای آمادگی تخصصی و فنی را به اجرا گذاشتند.

 

 

برای اجرای شلیک رزمی در این منطقه نظامی، شبیهسازیهای لازم یک حمله دشوار هوایی از سوی دشمن فرضی صورت گرفت و اهداف جدیدی تعیین گردید. در نتیجه شلیک رزمی، سامانه‌های موشکی اس-400، ده‌ها پرتاب موشک هدایت شونده ضدهوایی را انجام دادند و همگی به اهداف تعیین شده از جمله اهداف در حال مانور با سرعت زیاد در ارتفاع بسیار پایین اصابت کرده و آنها را منهدم کردند.

شلیک‌های صورت گرفته از سامانههای موشکهای ضدهوایی "پانتسیر" نیز با موفقیت، موقعیت اهداف تعیین شده را شناسایی و آنها را منهدم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما