شناسهٔ خبر: 35502231 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران مطرح کرد

تاکید بر تشدید نظارت بر بازار و بهداشت عمومی/ برنامه ریزی برای پیشگیری از قاچاق دام

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بر تشدید نظارت بر بازار و بهداشت عمومی تاکید کرد و گفت: این موضوع را مورد توجه جدی قرار داده تا فرصت سوء استفاده برای سودجویان فراهم نشود.

صاحب‌خبر -
تشدید نظارت بر بازار و بهداشت عمومی / برنامه ریزی و پیشگیری از قاچاق دام به خارج از کشوربه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پیش اعلام نشده از دادگستری شهرستان گچساران، از نزدیک با قضات و کارکنان این حوزه قضایی دیدار و گفتگو کرد.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع همکاران قضایی این شهرستان به نظارت‌های درون سازمانی در دستگاه قضایی اشاره کرد و گفت: این نظارت‌ها موجب سلامت قضات و کارکنان می‌شود و به نفع خودمان و مردم است.

نگین تاجی لزوم نظارت در رعایت حقوق عامه در سطح جامعه را یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی در استان عنوان کرد و اظهار داشت: نظارت بر رعایت حقوق عامه وظیفه‌ قانونی قوه قضائیه است و ملاک دادگستری در این راه، قانون است.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه توجه به مشکلات شهروندان را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: با همکاری اداره تعزیرات حکومتی، تشدید نظارت بر بازار و بهداشت عمومی را مورد توجه جدی قرار داده تا فرصت سوء استفاده برای سودجویان فراهم نشود.

نگین تاجی گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی با ادارات و سازمان‌های ذیربط نسبت به برنامه ریزی و پیشگیری از قاچاق دام به خارج از کشور اقدام تا قاچاق دام باعث نشود زمینه‌ تولید فراورده‌های دامی کاهش یابد.

نظر شما