شناسهٔ خبر: 35500673 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

انجام تدابیر لازم برای جلوگیری از قاچاق دام به خارج

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که برای جلوگیری از قاچاق دام از کشور بایستی برنامه ریزی های لازم در شهرستان گچساران این استان صورت گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسن نگین تاجی گفت:‌گچساران به سبب اینکه محل سکونت عشایر در نیمه دوم سال تا اردیبهشت است امکان قاچاق دام به خارج از کشور در این شهرستان وجود دارد.

وی افزود:‌ باید با برنامه‌ریزی و هماهنگی با ادارات و سازمان‌های مسئول نسبت به برنامه ریزی و پیشگیری از قاچاق دام به خارج از کشور اقدام تا قاچاق دام باعث نشود زمینه تولید فرآورده‌های دامی کاهش یابد.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد همکاران وی با همکاری اداره تعزیرات حکومتی، تشدید نظارت بر بازار و بهداشت عمومی را مورد توجه جدی قرار داده تا فرصت سوء استفاده برای سودجویان فراهم نشود.

نگین‌تاجی در ادامه به نظارت‌های درون سازمانی در دستگاه قضایی هم اشاره و اظهار داشت: این نظارت ها موجب سلامت قضات و کارکنان بوده و می‌توان گفت به نفع خودمان و مردم است.

مقام ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد، لزوم نظارت در رعایت حقوق عامه در سطح جامعه را یکی از اولویت های دستگاه قضایی در استان عنوان و خاطرنشان کرد: نظارت بر رعایت حقوق عامه وظیفه قانونی قوه قضائیه بوده و ملاک دادگستری در این راه ، قانون است.

در این بازدید، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ،2 نفر از معاونان ،مسئول واحد نظارت و ارزشیابی قضات، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و رئیس دادگستری و دادستان شهرستان گچساران بهمراه رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از شعب محاکم حقوقی و جزایی و دادسرا عمومی و انقلاب شهرستان گچساران بازدید کردند.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید از نزدیک و رو در رو با قضات و کارکنان این حوزه قضایی دیدار و گفت و گو کرد.

 

نظر شما