شناسهٔ خبر: 35500584 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افتتاح درمانگاه تخصصی همزمان با هفته دفاع مقدس/ جنوب تهران دارای مرکز درمان ناباروری می‌شود

شهرداری منطقه ۱۰ تهران همزمان با هفته دفاع مقدس درمانگاه فوق تخصصی خود را در سه راه آذری افتتاح می‌کند.

صاحب‌خبر -

امیر حسین هجرتی رئیس درمانگاه شهرداری منطقه ۱۰ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در توضیح احداث درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی در منطقه ۱۰ تهران گفت: کلینیکی تخصصی و فوق تخصصی منطقه ۱۰ تهران در فضای ۴ هزار متر مربعی در محدوده میدان قزوین سه راه آذری احداث شده است که امیدواریم بتوانیم همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس (۶ مهر ماه) آن‌ را افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

رئیس درمانگاه شهرداری منطقه ۱۰ تهران افزود: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی منطقه ۱۰ تهران قابلیت بهره برداری شبانه روزی دارد و به داروخانه، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، اطفال، ارتوپدی و ... مجهز است.

هجرتی با اشاره به احداث مرکز ناباروری در این درمانگاه گفت: فاز دوم این ساختمان که پس از بهره برداری بخش اول، احداث آن آغاز می‌شود مرکز ناباروری است که مجوز‌های احداث  آن اخذ شده است.

او با تاکید بر این نکته که در جنوب تهران مرکز ناباروری وجود ندارد تصریح کرد: با احداث مرکز ناباروری جنوب تهران نیز در کنار مرکز ناباروری رویان در شمال شهر دارای مرکز ناباروری خواهد شد و مدیریت شرکت شهر سالم و آقای چوبینه بر این موضوع تاکید دارد که باید به طور حتم در جنوب تهران نیز مرکز ناباروری احداث شود.

بیشتر بخوانید: تهاتر باغ حکیم با آموزش و پرورش/ منطقه ۱۰ فقیر‌ترین نقطه پایتخت در فضای سبز 

رئیس درمانگاه شهرداری منطقه ۱۰ تهران در پاسخ به این سوال که مرکز ناباروری منطقه ۱۰ تهران در چه زمانی تکمیل و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد گفت: امیدواریم بتوانیم تا انتهای سال جاری این مرکز را تکمیل و مورد بهره برداری قرار دهیم.

هجرتی با اشاره به فضای ۵ هزار و ۵۰۰ متری برای احداث مرکز ناباروری در منطقه ۱۰ تهران افزود: سیاست توجه به درمان ناباروری سیاست مهمی است که از سوی مدیریت شهری و شرکت شهر سالم اتخاذ شده است.

او در پاسخ به این سوال که چرا احداث مرکز ناباروری منطقه ۱۰ تهران در فاصله‌ای ۶ ماهه نسبت به کلینیک تخصصی و فوق تخصصی افتتاح می‌شود گفت: ساختمانی که برای احداث مرکز ناباروری در نظر گرفته شده است پیش‌تر کاربری دیگر داشت که با تغییر نقشه همکاران من به صورت تمام وقت در حال فراهم کردن مقدمات احداث مرکز ناباروری هستند.

انتهای پیام/

افتتاح مرکز ناباروری در منطقه 10 تهران تا انتهای سال 98

نظر شما