شناسهٔ خبر: 35500534 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

در اولین روز از هفته دفاع مقدس انجام گرفت؛

دیدار مسئولان ارشد استان با خانواده های معظم شهداء

در اولین روز از هفته دفاع مقدس، مسئولان ارشد استان با خانواده های معظم شهداء دیدار و از صبر و شکیبایی آنان تجلیل کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، در اولین روز از هفته دفاع مقدس، مسئولان ارشد استان با خانواده های معظم شهداء دیدار و از صبر و شکیبایی آنان تجلیل کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین "اله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این دیدار گفت: شهدا با تاسی به اهل بیت (ع) برای مقابله با باطل جهاد کردند و صبر و بردباری خانواده های آنان ادامه دهنده خط سرخ حسینی و راه شهدای عزیز است.

 

وی اظهار کرد: تاسی به امام حسین (ع) و نهادینه شدن فرهنگ شهادت طلبی و ایثار که از واقعه عاشورا آموخته ایم موجب تقدیم هزاران شهید، آزاده، جانباز و ایثارگر در دوران دفاع مقدس شد که به برکت این خون‌های مطهر کشور ما در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد.


امام جمعه ایلام افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تکریم بیشتر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.

 

سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز در این دیدار گفت: صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است که در برابر تمامی توطئه های دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان های نظام اسلامی و رهبری دفاع کنیم.

 


وی اظهار کرد: امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود که همانا جان شیرین شان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

 


شاکرمی افزود: امروز اقتدار کشور را وامدار خون های مطهر و پاک کسانی هستیم که در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و اجازه تعدی حتی به یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند.

 

گفتنی است مسئولان استان امروز از خانواده های شهیدان "حسن لطفی"، "یادگار امیدی" و عینعلی پولادی" دیدار و از صبر و شکیبایی آنان تجلیل کردند.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما