شناسهٔ خبر: 35499816 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

آتش‌سوزی منزل مسکونی در بندرعباس/ ۳ کشته و ۴ مصدوم

آتش سوزی در یک منزل مسکونی در شهرک توحید بندرعباس موجب مرگ سه تن و مصدومیت چهار تن دیگر شد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: این حداثه بعداز ظهر امروز رخ داد و علت آتش سوزی نشت گاز از سیلندر گاز در آشپزخانه این منزل مسکونی بود.

حسن امینی زاده افزود: موقعیت این خانه به گونه ای بوده که آشپزخانه جلو اتاق محل زندگی این افراد بوده و موجب دودگرفتگی ساختمان شده است.

آتش‌سوزی منزل مسکونی در بندرعباس/ ۳ کشته و ۴ مصدوم

وی افزود: این حادثه ساعت 14 و 28 دقیقه به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد که تیم آتش نشان از ایستگاه شماره نه بندرعباس اعزام و پنج دقیقه بعد به محل حادثه رسید و بلا فاصله آتش اطفا و پس از نیم ساعت دود و گاز از محل آتش سوزی تخلیه و محیط ایمن سازی شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز گفت: در این حادثه پنج نفر به بیمارستان خلیج فارس و دو نفر به بیمارستان شهید محمدی منتقل شدند.

فاطمه نوروزیان گفت: از پنج نفری که در بیمارستان خلیج فارس بستری شدند، یک دختر پنج ساله، یک مادر باردار ۳۸ ساله و یک دختر ۱۸ ساله به دلیل شدت جراحت های وارد شده جان خود را از دست دادند و دو نفر دیگر بستری هستند.

وی افزود: پزشکان تلاش بسیاری برای نجات جان نوزاد مادر باردار انجام دادند، اما متاسفانه به دلیل درصد بالای سوختگی مادر و شدت جراحت های وارد شده، نوزاد نیز مرده به دنیا آمد.

نوروزیان گفت: یک مرد ۵۹ ساله با بیش از ۵۰ درصد سوختگی و یک بانوی ۵۲ ساله با ۴۵ درصد سوختگی نیز در بیمارستان شهید محمدی بستری هستند.

نظر شما