شناسهٔ خبر: 35498970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

کربلا و عاشورا با مهدویت گره خورده است

بابلسر- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه کربلا و عاشورا با مهدویت گره خورده است بر لزوم زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان شامگاه یکشنبه در جلسه همایش تجلیل از مربیان و مراسم نقد و بررسی چهاردهمین دوره جشنواره قرآنی مصباح الهدا و نورالهدی مازندران که در موسسه آموزشی امام علی علیه السلام بابلسر برگزار شد با تسلیت ایام محرم و تقدیر از برگزاری موفق جشنواره طرح مصباح الهدی با حداقل امکانات و خروجی موفق گفت: وجود سختی و مشکلات و مقاومت و صبر و دسترسی به اهداف در مدت کوتاه از دستاوردهای طرح است.

وی با اشاره به این‌که مقاومت و ایستادگی اهل بیت و کمک الهی باعث شد تا تبلیغات منفی ۴۰ ساله علیه اهل بیت(ع) نقش بر آب شود، افزود: در طول تاریخ تا توانستند بر سر اربعین زدند ولی اربعین که بانی آن امام حسین است و به قول رهبر معظم انقلاب اسلامی اربعین جهانی شد و جهانی تر هم می شود و امام حسین علیه السلام در همان زمان هم پیش‌بینی کرد که کربلا محل حضور عشاق خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه ما در چهل سال انقلاب اسلامی مقاومت را آموختیم و در حال حاضر مقاومت در دنیا حرف اول را میزند گفت: عربستان بر آمریکا تکیه کرد و یمن با مقاومت به آبرو رسید و شعبه های مختلفی از مقاومت در سراسر جهان تشکیل شد.

شکریان با بیان اینکه ما معتقدیم جنگ جهانی سوم در دوران دفاع مقدس ما رخ داد وبا آنکه دنیا به ما کمکی نکرد توانمند شدیم افزود: موفقیت در مقاومت نیاز به تلاش دارد و هرچه اخلاص بیشتر باشد موفقیت هم بیشتر است و ما قدرت نمایی الهی را در چهل سال انقلاب اسلامی مشاهده کردیم و طرح نور الهدی و مصباح الهدی هم با مقاومت و صبوری مربیان به اهداف خود می رسد.

وی با بیان اینکه طرح های تربیتی دراز مدت اثر گذار هستند، افزود: خون کربلا با مهدویت گره خورده است و ما برای ظهور حضرت امام عصر که واسطه فیض و حجت خدا است هم باید تلاش کنیم.

سعید قربانی با اشاره به اینکه طرح مصباح الهدی و نورالهدی کار پر استرس، زمان بر، سنگین و با زحمت است گفت: طرح نور خدا از کارهای فاخر فرهنگی و قرآنی است.

مدیر دفتر قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه در حال حاضر سه هزار نفر در طرح مصباح الهدی و نور الهدی مازندران مشغول تحصیل هستند گفت: از مربیان انتظار می رود که فارغ التحصیلان نورالهدی رها نشود و نشست‌ها و جلسات خود را تداوم دهند.

وی با بیان اینکه انس با قران از اهداف اصلی طرح مصباح الهدی و نورالهدی است، افزود: برای خودمان برنامه‌ریزی کنیم که اگر روزی به قرآن مراجعه نکنیم، گمشده ای داشته باشیم.

در پایان این همایش از مربیان قرآنی و کارشناسان قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی مازندران تقدیر شد.

نظر شما