شناسهٔ خبر: 35498423 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امروز در مرحله بروز و ظهور هستیم / ۱۵۰۰ موتور سوار در میناب رژه رفتند

معاون فرهنگی سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: امروز که در چهل ساله دوم انقلاب قرار‌ گرفته‌ایم سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم و هم اکنون در مرحله بروز و ظهور هستیم.

صاحب‌خبر -

رسول جهانداری در حاشیه مراسم رژه موتوری که با حضور ۱۵۰۰ موتور سوار به نیابت از یک‌هزار و ۵۰۰ شهید استان هرمزگان در شهرستان میناب برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار فارس در میناب اظهار داشت: امام حسین(ع) قیام کردند ولیکن سربازانی که باید پشتیبان و همراه ایشان می‌بودند به ۳ گروه تقسیم شدند.

وی افزود: برخی از آنان فاصله گرفتند و در مقابل امام ایستادند، برخی بی تفاوت بودند و میان رفتن و ماندن مردد شدند و عده محدودی نیز در کنار امام حسین علیه السلام باقی ماندند.

معاون فرهنگی سپاه امام سجاد استان هرمزگان بیان کرد: گروهی که مردد بودند پس از شهادت امام به فکر خونخواهی شهدای کربلا افتادند که این شهادت کمتر از شهادت در کنار امام حسین(ع) نیست.

جهانداری ادامه داد: امروز که در چهل ساله دوم انقلاب قرار‌ گرفته‌ایم سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشته ایم و هم اکنون در مرحله بروز و ظهور هستیم که درخت پر ثمر انقلاب اسلامی میوه می‌دهد.

وی ابراز داشت: برنامه ای که امروز در شهرستان میناب انجام شد به نیابت از یک‌هزار و ۵۰۰ شهید استان هرمزگان است که در دی ماه کنگره این شهیدان در استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۸۸۰۴۴

نظر شما