شناسهٔ خبر: 35497780 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اگر جامعه رشد نکرده باشد، امام حسین(ع) هم که باشی جامعه حرفت را گوش نمی‌دهد + فیلم

حجت الاسلام پناهیان در یکی از سخنرانی‌های خود به وجود پربرکت ولی فقیه در جامعه و لزوم انجام فرمایشات ایشان اشاره کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از موضوعات مورد توجه درباره انسان، موضوع رشد معنوی اوست تا در سایه آن بتواند به سعادت دنیوی و مهم‌تر از آن سعادت در آخرت دست پیدا کند. موضوعی که هدف خلقت بشر بوده و رسالت انبیاء نیز برای تحقق این هدف است.

در راستای این موضوع حجت الاسلام احمد پناهیان با اشاره به وجود پرسود ولی فقیه در یک جامعه، اشاره داشت: ۱۴۰۰ سال جامعه در اختیار امام عادل (ولی فقیه) نبوده است، اینکه الان ما در کشور ایران اسلامی خود از وجود نازنین رهبر معظم انقلاب بهره‌مند هستیم، جزء استثناها بوده و معجزه است که ضروری است قدر آن را دانست و به صحبت‌ها و پیام‌هایشان جامعه عمل پوشاند.

او ادامه داد: اگر جامعه پرورش پیدا نکرده باشد، امام حسین(ع) هم که باشی جامعه حرفت را گوش نمی‌دهد، ایشان که ولی فقیه هستند و نائب عام امام زمان(عج) و جایگاه خود را دارند.

در ادامه صحبت‌های کامل حجت الاسلام احمد پناهیان را درباره ضرورت رشد معنوی جامعه اسلامی مشاهده می‌کنید:

<div id="video-display-embed-code_10590968" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7077662/10590968?width=400&height=300"></script></div>
انتهای پیام/

 

نظر شما