شناسهٔ خبر: 35497565 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مشارکت شخصیت‌های تاثیرگذار حوزه ورزش برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف

اعضای قرارگاه 19 دی استان قم طی نشستی بر لزوم استفاده از ظرفیت شخصیت‌های تاثیرگذار در حوزه ورزش برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در میان اقشار مختلف مردم به ویژه ورزشکاران تاکید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نشست قرارگاه 19 دی استان قم به ریاست آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم عصر امروز به‌منظور بررسی عملکرد اداره‌کل ورزش و جوانان استان در حوزه حجاب و عفاف با حضور جمعی از مدیران‌کل و مسئولان ارشد استان در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد.

سردار محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با تاکید بر اینکه جوانان مخاطب اصلی حوزه ورزش هستند، اظهار کرد: مجموعه‌های ورزشی خصوصی و گروه‌‌های مردمی فعال در این حوزه باید مورد توجه قرار گرفته و برنامه‌های فرهنگی برای آن‌ها پیش‌بینی شود.

حجت‌الاسلام محمدباقر ولدان رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم لازمه مردمی شدن ورزش را فراهم‌سازی بسترهای مورد نیاز ورزشی دانست و عنوان کرد: باید از چهره‌‌های ورزشی که الگوی ورزشکاران هستند بیشتر در حوزه فرهنگ و حجاب استفاده کنیم.

سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه بایدها و نبایدها در قم متفاوت است، تصریح کرد: در حوزه ورزش دغدغه‌مندانی حضور دارند که می‌توان از آن‌ها به شیوه مطلوب‌تر برای تاثیرگذاری بر ورزشکاران استفاده کرد.

حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اینکه اداره‌کل ورزش و جوانان در حوزه ازدواج جوانان نیز دغدغه‌مند است، مطرح کرد: مجموعه تبلیغات اسلامی آمادگی دارد تا در راستای ایجاد انگیزه ازدواج برای جوانان و فراهم‌سازی بسترهای مورد نیاز مشارکت لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/780236*30

نظر شما