شناسهٔ خبر: 35497562 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برپایی موکب امامزاده جعفر(ع) شهرستان پیشوا در عمود ۲۷۲مسیر نجف اشرف تا کربلا

فرماندار پیشوا از برپایی موکب حضرت امامزاده جعفر(ع) پیشوا در عمود ۲۷۲ مسیر نجف اشرف تا کربلای معلی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا،  حسین عباسی در جلسه ستاد اربعین حسینی شهرستان پیشوا اظهار داشت: شهرستان پیشوا مدفن حضرت جعفربن موسی الکاظم(ع)، برادر بلافصل امام رضا(ع) است که باید در جهت معرفی هر چه بیشتر این منطقه و این امامزاده عظیم الشان تلاش کنیم و یکی از فرصت‌های موجود برای معرفی حضرت امامزاده جعفر(ع)، مناسبت‌های ملی و مذهبی به ویژه اربعین حسینی است.

عباسی افزود: اربعین امسال، موکب حضرت امامزاده جعفر(ع) پیشوا در عمود ۲۷۲ در مسیر نجف اشرف تا کربلای معلی برپا می‌شود که به همت مجموعه‌های شهرستان به ویژه امام جمعه، این مهم تحقق یافته و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

وی بیان داشت: مجموعه‌های اداری شهرستان پیشوا به ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها، اتاق اصناف، اداره صمت و جهاد کشاورزی باید در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر اربعین حسینی احساس مسئولیت کرده و تلاش خود را به کار گیرند.

فرماندار پیشوا تصریح کرد: مردم در همه زمینه‌ها به ویژه مواقعی که با اعتقادات و باورهای دینی آنان در ارتباط باشد، از مسئولان پیشی می‌گیرند و مردم شریف شهرستان پیشوا در مناسبت‌های مذهبی از جمله عاشورا و تاسوعای حسینی نشان داده‌اند که علاقمند حضور در مراسم دینی و مذهبی هستند و در این میان از هیچ کمک مالی و معنوی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/د/ث20

نظر شما