شناسهٔ خبر: 35497446 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بی‌احتیاطی باعث آتش‌سوزی علمک گاز در دیمشوک شد

رئیس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه گفت: ترکیدگی لوله و آتش‌سوزی علمک گاز در یکی از محله‌های دیشموک ناشی از بی‌احتیاطی یک شهروند بود.

صاحب‌خبر -

مسلم اکوانیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه در خصوص ترکیدگی لوله گاز در دیشموک اظهار داشت: این حادثه بر اثر بی‌احتیاطی یک شهروند در یک واحد مسکونی واقع در بلوار بهمئی روی داد و خسارتی نداشت.

رئیس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه گفت: امروز سی و یکم شهریور ماه حدود ساعت ١٤ اطلاع دادند که یکی از علمک‌های سطح شهر سوراخ و شعله‌ور است.

اکوانیان افزود: با توجه به اینکه قلعه رئیسی بودم به محل حادثه رفتم که بررسی‌های به عمل آمده نشان داد صاحبخانه در مجاورت علمک گاز اقدام به روشن کردن شعله و ذغال کرده و همین موضوع باعث نرم شدن لوله پلی اتیلن علمک شده بود.

این مسؤول تصریح کرد: با رسیدن فشار گاز به بیرون و شعله‌ور شدن علمک بلافاصله شیرهای لازم بسته و حادثه کنترل شد.

وی با بیان اینکه کسی از ناحیه آتش‌سوزی آسیب ندید، اضافه کرد: ظاهرا یک نفر برای جابجایی خودروی خود در آن حوالی عجله کرده و زمین خورد که البته آسیب سطحی دید.

اکوانیان در خصوص شایعه ضعیف بودن لوله‌های بکار رفته در شبکه گاز گفت: این اظهار نظر غیر کارشناسی توجیه فنی ندارد.

وی گفت: لوله‌ها توسط بازرس فنی از مواد خام تا تولید و پس از تولید بازرسی متر به متر بازرسی می‌شوند.

اکوانیان با اشاره به اجرای طرح بزرگ گازرسانی به بخش‌های دیشموک و چاروسا از رسانه‌ها خواست در انعکاس اخبار دقت داشته باشند تا با انتشار شایعات خدمات و عملکرد صورت گرفته زیر سؤوال نرود.

انتهای پیام/82016

نظر شما