شناسهٔ خبر: 35497324 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

نحوه استعلام اطلاعات قبوض الکترونیکی برق برای مشترکان تهرانی

مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ می‌توانند با استفاده از سامانه پیامکی و سایر سامانه‌های معرفی شده، ریز اطلاعات قبوض برق خود را استعلام، مشاهده و دریافت کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، با توجه به پایان روز شمار تعیین شده برای قطع توزیع قبوض کاغذی و آغاز روند صدور قبوض الکترونیکی برق در پایتخت، مشترکان تهرانی قادر هستند با استفاده از درگاه‌های متعدد اطلاع رسانی، اطلاعات مربوط به اشتراک و مصرف برق خود را استعلام و مشاهده کنند.

بر اساس این گزارش، شهروندان تهرانی می‌توانند با ارسال شناسه قبض برق خود به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ آخرین صورتحساب برق مصرفی را دریافت و با ارسال عدد صفر به این سامانه، از تعداد و نام اشتراک‌هایی که به نام آنان ثبت شده است، اطلاع حاصل کنند.

همچنین مطابق با اطلاعیه‌های قبلی، تهرانی‌ها می‌توانند با ارسال پیامک ۱*شناسه قبض به سامانه ۱۰۰۰۱۵۲۱ صورتحساب دوره‌ای اشتراک معرفی شده را به‌صورت مستمر در شماره تلفن همراه فرستنده پیامک، دریافت و یا با ارسال ۲*شناسه قبض، این فرآیند را متوقف کنند.

شایان ذکر است مشترکان تهرانی قادر هستند در صورت نیاز، با ورود به تارنمای شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به نشانی www.tbtb.ir ضمن مشاهده سوابق مصرف برق اشتراک خود، قبض صادره را نیز همراه با جزئیات مورد نیاز، مشاهده و چاپ کنند.

تمامی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز در مناطق ۲۲ گانه برق، آماده پاسخگویی حضوری به مراجعان بوده و مشترکان می‌توانند با برقراری تماس تلفنی با شماره‌های ۱۵۲۱ و ۱۲۱ ضمن دریافت راهنمایی‌های مورد نیاز، اقدام به ثبت یا اصلاح اطلاعات اشتراک خود کنند.
 
اطلاعات قبوض الکترونیکی برق قابل استعلام است
 
انتهای پیام/

نظر شما