شناسهٔ خبر: 35497299 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انصاری‌فرد: گل جوان ۱۹ ساله پاداش همدلی خانواده پرسپولیس بود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: گل یک جوان ۱۹ ساله در نخستین بازی خود برای تیم پاداش همدلی در خانواده پرسپولیس بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسن انصاری‌فرد روز یکشنبه در خصوص برد پرسپولیس در شهرآورد ۹۱ گفت: وقتی همه همدل شوند و برای پیروزی تلاش کنند این اتفاق رخ می دهد. امروز متاسفانه و برخلاف روال گذشته بلیت در اختیار باشگاه قرار ندادند و من هم به احترام هواداران و پیشکسوتان خود راهی ورزشگاه نشدم تا نشان دهم همدل هستیم.

وی ادامه داد: وقتی یک تیم از پیشکسوت تا هوادار یکدل می شود خدا پاداش آن را با گل یک جوان ۱۹ ساله می دهد. دعای دل پاک هواداران امروز به کمک ما آمد و از همه تشکر می کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به حواشی که برای این تیم پیش از شهرآورد ایجاد شد، گفت: از قبل بازی حواشی زیادی برای تیم ما ایجاد شد ولی تا دقیقه آخر اجازه ندادیم این مساله مشکلی برای تیم ایجاد کند. برای همین عدم حضور خود در ورزشگاه را در آخرین لحظات اعلام کردم.

وی تصریح کرد: هنوز یک ماه نیست که به پرسپولیس آمدم اما مرتب با بازیکنان، کادرفنی و بزرگتر های تیم و به خصوص فدراسیون فوتبال جلسه گذاشتیم و تلاش زیادی کردیم و این تلاش را برای خود یک کار مقدس می دانیم. میلیون ها هوادار چشمشان به موفقیت تیم است و امیدوارم خدا بازهم تیم را کمک کند.

انصاری‌فرد در مورد پاداش برد شهرآورد، اظهار داشت: در قرارداد بازیکنان و کادرفنی پاداش دیده شده و به آن عمل خواهیم کرد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما