شناسهٔ خبر: 35497277 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صبحانه آنلاین | لینک خبر

تبادل استوری بین واتس‌اپ و فیس‌بوک!

به نظر می‌رسد که قرار است از این پس قابلیتی به واتس‌اپ اضافه شود که کاربران بتوانند استوری‌های خود بر روی این پلت‌فرم را به فیس‌بوک نیز منتقل داده و در آن به اشتراک بگذارند.

صاحب‌خبر - به گزارش صبحانه، به گزارش صبحانه، صبحانه

اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ که یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های جهان است نیز از قابلیت Encryption End- تو آخر یا رمزنگاری پیشرفته پشتیبانی می‌کند و از پروتکل‌های پیشرفته‌ای برای حفظ حریم شخصی کاربرانش برخوردار است. این اپلیکیشن که برای تمامی سیستم‌های عامل اندروید، iOS و ویندوز قابل استفاده است، در سال های اخیر عنوان نخستین و پرطرفدارترین اپلیکیشن پیام رسان در جهان را به خود اختصاص داده است.

تبادل استوری بین واتس‌اپ و فیس‌بوک!

تبادل استوری بین واتس‌اپ و فیس‌بوک!

در طول یک سال گذشته، اخبار و گزارش‌های متعددی در خصوص احتمال ادغام و یکپارچه‌سازی اپلیکیشن و سرویس‌های زیرمجموعه شرکت فیس بوک از جمله واتس‌اپ و اینستاگرام منتشر شده است تا کاربران بتوانند از قابلیت‌های کاربردی و جذابی که در هر یک از این برنامه ها وجود دارد، بهره ببرند و آن را با دوستان و فالوورهای خود در این شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام‌رسان محبوب بوده است. طبق تازه‌ترین آمار منتشر شده در ژانویه ۲۰۱۸، پیام‌رسان واتس‌اپ هم اکنون میزبان حدود ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه است.



منبع:ایسنا


نظر شما