شناسهٔ خبر: 35496271 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

هیچ تفکری نمی‌تواند جایگزین تفکر انقلابی‌گری شود

50175

فرمانده گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد گفت: ایستادگی مردم عراق، سوریه و یمن در مقابل استکبار از دستاوردهای دفاع مقدس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، سرهنگ احمد علی فیض الهی در دیدار نیروهای مسلح با امام جمعه بروجرد، اظهار کرد: یاد وخاطره دوران دفاع مقدس برای همه ما جزء ارزش‌ها است.

وی تصریح کرد: در بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و سایر جیره‌خواران خود با طراحی یک جنگ نیابتی در منطقه با سرکردگی صدام که از مهره‌های خودشان بود، جنگ تحمیلی را در ایران آغاز کردند.

فرمانده گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی به صورت رسمی از ۳۱ شهریور ماه سال ۵۹ آغاز شد که مردم ایران با ایثار و از خودگذشتگی پای کار آمدند و جانانه دفاع کردند.

فیض‌الهی اضافه کرد: کفار برای نابودی اسلام پیش قدم شده بودند چرا که می‌دانستند با پا گرفتن انقلاب، بیداری اسلامی به سراسر دنیا صادر می‌شود.

وی بیان کرد: رشادت و شهادت طلبی مردم ایران باعث شد که اقدام دشمن با شکست روبرو شود.

فرمانده گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد ادامه داد: امنیت پایدار در مرزهای آبی وخاکی، ایستادگی و مقاومت مسلمانان منطقه، عراق، سوریه و یمن از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

فیض‌الهی عنوان کرد: بسیاری از کشورها از انقلاب و ایستادگی ملت ایران در دفاع مقدس الگو گرفته به طوری‌که امروز مردمی که هیچ امکاناتی در اختیار ندارند با پای برهنه در برابر عربستان ایستاده‌اند و چهار سال است که با ایستادگی خود دشمن را نابود کرده و به زودی پیروزی مردم یمن را جشن می‌گیریم.

وی با بیان اینکه یمنی‌ها در یک حرکت ساده توانستند 50 درصد اقتصاد عربستان را زمین‌گیر کنند، افزود: امروز سیاسیون عربی اعلام می‌کنند که بهترین راه سکوت است و این در حالیست که زمانی همین افراد رجزخوانی می‌کردند که باید مقابله به مثل کنیم ولی امروز برای گذر از این بحران اعلام می‌کنند که باید سکوت کرد.

فرمانده گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد اظهار کرد: امروز به عنوان نیروهای مسلح این اطمینان خاطر را داریم که با روحیه شهادت طلبی و ایثارگری در برابر تهدیدات دشمن ایستاده‌ایم چون تفکر انقلابی‌گری می‌تواند امنیت پایدار را به وجود آورد.

فیض‌الهی گفت: هیچ تفکر دیگری نمی‌تواند جایگزین تفکر انقلابی‌گری شود و با این تفکر می‌توان پوزه استکبار را به خاک مالید.

حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد نیز در این دیدار اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس کسی برای مقام و درجه به جبهه نرفت و برای خدا رفتند.

وی با بیان اینکه فی سبیل الله بود که رزمندگان ما را با دست خالی پیروز کرد، افزود: رزمندگان با توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار(ع) و نماز شب‌ها در برابر دشمن ایستادند و به پیروزی دست یافتند.

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: جاذبه‌ای که شیعه در دنیا ایجاد کرده به خاطر فی سبیل الله بودن است و خوشبختانه پیروزی حق بر علیه باطل را دیدیم.

حجت‌الاسلام حسینی اضافه کرد: اقتدار، عظمت، هیمنه و سربلندی ایران اسلامی در منطقه سبب شده تا امروز دشمن در برابر اراده این ملت ضعیف شود.

وی بیان کرد: مسئولین باید قدر این مردم را بدانند و وظایف خود را به خوبی انجام دهند چون این مردم در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: در طی این چند سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد به خاطر همین اقتدار و ایستادگی مردم است که دشمن جرات نزدیک شدن به آنها را ندارد.

حسینی عنوان کرد: دشمنان می‌دانند که ملت ایران دارای تجربه‌های مهم و سلاح‌های پیشرفته هستند.

وی یادآور شد: مسئولین سعی کنند به مردم خدمت کنند تا آنها دلسرد نشوند.

نظر شما