شناسهٔ خبر: 35496177 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

گلزار شهدای گمنام دیلم عطرافشانی شد

دیلم-مزار شهدای گمنام دیلم به مناسبت هفته دفاع مقدس در آیینی با حضور مردم و مسئولان این شهر غبارروبی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه دیلم عصر یکشنبه در این آیین شهدا را افتخار ایران اسلامی دانست و گفت: نسل امروز هنوز با ارزش ها و جایگاه واقعی شهدا به طور کامل آشنا نیست لذا بیان ویژگی ها و اهداف شهدای والامقام برای نسل های جدید ضروری است.

حجت الاسلام سید ابوالحسن حسینی بوشهری افزود:فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی موجب مصون ماندن از تمام گزندها و توطئه های دشمنان است و باید راه شهدا را به عنوان برترین راه سعادت در جامعه نهادینه شود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) دیلم  دراین مراسم با اشاره به جایگاه و مقام والای شهدا وتبریک هفته دفاع مقدس افزود : تکریم شهدا از وظایف جامعه نسبت به ایثارگری آنها است.

اسلام مرادی  گفت: شهدای دفاع مقدس، برای به ثمر رسیدن این نظام و حفظ ارزش های انقلابی سهم ارزشمندی داشته اند که به پاس بصیرت این شهیدان، وظیفه داریم نام و یاد آنها را یادآوری کنیم.

در این آیین که با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده شهدا برگزار شد شرکت کنندگان با اهدای گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و با آرامان های شهدا و امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.

نظر شما