شناسهٔ خبر: 35496126 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه شهرضا:

قدرت موشکی ایران عاملی بازدارنده برای دشمنان است

فرمانده سپاه شهرضا گفت: توان و قدرت موشکی نظامی ایران اسلامی عاملی بازدارنده برای آنها است و بازنگری رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان و نوجوان انقلاب با ارزش‌ها و مضامین ارزشمند دفاع مقدس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، سرهنگ مسعود اکبری در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرضا با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: این هفته فرصتی مغتنم و ارزشمندی برای تبیین ارزش‌های دوران جنگ تحمیلی، بازنگری رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان و نوجوان انقلاب با ارزش‌ها و مضامین ارزشمند دفاع مقدس است .

وی با بیان اینکه بسیج ما در روزهای سخت جنگ به دنیا ثابت کرد بدون قدرت دفاعی و بدون تجهیزات نظامی هم می‌توان ایستادگی و آزادمردی داشت و در این راه حتی شده از جان مایه گذاشت ، افزود: دوران دفاع مقدس سند روشن و عملی مقاومت و ایثار ملت ایران برابر دشمنان و مستکبران عالم است .

فرمانده سپاه شهرضا با اشاره به ارزش‌ها و آرمان‌های که رزمندگان اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس رقم زدند و امروز مایه فخر و مباهات کشورمان است گفت: امام خمینی (ره) در آن دوران به جوانان اعتماد کردند و نتیجه این اعتماد سربلندی، پیروزی و عزتی بود که این جوانان برای جمهوری اسلامی ایران رقم زدند .

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی 8 ساله همه کشورها به صدام یاری رساندند، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس همه کشورها به لحاظ مادی، تجهیزاتی و نظامی برای مقابله با انقلاب اسلامی به رژیم بعث عراق کمک کردند، اما انقلاب اسلامی و رزمندگان با بهره‌گیری از فرهنگ عاشورا به لطف خدا جنگ تحمیلی را با موفقیت پشت سرگذاشتند .

اکبری بیان کرد: اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به یُمن هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز به عنوان الگوی موثر برای مردم آزادی‌خواه منطقه و جهان قرار گرفته است در واقع می‌توان گفت اکنون نظام و دفاع مقدس ایران در همه ابعاد در دنیا مانند نور می‌درخشد .

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران جزء قدرت‌های منطقه و فرامنطقه ای است که با هوشیاری نیروهای مسلح از امنیت بالایی برخوردار است و امروز  هیچ کشوری از این امنیت برخوردار نیست .

فرمانده سپاه شهرضا خاطرنشان کرد: امروزه اگر کشوری بخواهد تمامیت ارضی ما را خدشه دار کند یا فکر حمله نظامی به آب و خاک ما را داشته باشد، توان و قدرت موشکی نظامی ایران اسلامی عاملی بازدارنده برای آنها است .

وی با تأکید بر اینکه بزرگترین سرمایه ایران اسلامی برای مقابله با استکبار جهانی و دشمنان ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام است، افزود: ما درجنگ به این نتیجه رسیدیم که باید رو ی پای خود بایستیم و اگر سران استکبار امروز از مقابله با جمهوری اسلامی عاجز هستند به سبب خلاقیت ایثار و نوآوری‌های جوانان این نظام است.

قدرت موشکی نظامی ایران عاملی بازدارنده برای دشمنان است

نظر شما