شناسهٔ خبر: 35492230 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

موکب سپاه استان بوشهر برای خدمات رسانی به زائران اربعین مستقر می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از استقرار موکب سپاه برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت:موکب سپاه استان بوشهر برای خدمات رسانی به زائران اربعین مستقر می‌شود و روزانه بیش ۹۰۰۰ پرس غذا توزیع می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سرهنگ سهراب انبارکی ظهر امروز درنشست ستاد اربعین استان بوشهر با گرامیداشت ماه‌های محرم و صفر اظهار داشت: امام حسین(ع) چراغ هدایت و کشتی نجات بشریت است که باید از این فرصت برای رشد و تعالی و کمال بهره جست.

وی، با قدردانی از حضور پرشور مردم استان بوشهر در برنامه‌های ماه محرم افزود: عشق و علاقه مردم استان بوشهر به خاندان عصمت و طهارت(ع) به‌گونه‌ای است که عزاداری و سوگواری مردم نسبت شهادت ائمه اطهار(ع) به ویژه در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در تمام اقصی نقاط جهان متبلور است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه مردم ولایت‌مدار استان بوشهر خود را برای شرکت در مراسم اربعین حسینی آماده می‌کنند گفت: سپاه تمام امکانات خود را برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرکز استان، شهرستان‌ها و استان خوزستان مهیا کرده است.

سرهنگ انبارکی از ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در اردوگاه فاطمه زهرا(ع) خبر داد و بیان کرد: اردوگاه فاطمه زهرا(س) سپاه استان بوشهر در همه ایام پذیرای مردم ولایت‌مدار است که این برنامه در ایام اربعین حسینی مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی، با بیان اینکه در آستانه اربعین حسینی حال و هوای استان کربلایی می‌شود خاطر نشان کرد: حضور و مشارکت باشکوه مردم ولایت‌مدار استان بوشهر در مراسم اربعین حسینی درکربلای معلی حکایت از ارادت مردم به سید و سالار شهیدان(ع) است و این در حالی است که موکب‌های مردمی این استان در خدمات رسانی افزایش یافته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه سپاه استان بوشهر در ارائه خدمات مطلوب به زائران حسینی برنامه‌ریزی کرده افزود: سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در دو بخش قبل و بعد از اربعین حسینی و در مسیر حرکت زائران هم استانی به ارائه خدمات اسکان و پذیرایی می‌پردازد.

سرهنگ انبارکی  از استقرار موکب سپاه برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد و تصریح کرد:موکب سپاه استان بوشهر برای خدمات رسانی به زائران اربعین در مرز شلمچه مستقر می‌شود و ضمن فراهم شدن اسکان زائران روزانه بیش 9000 پرس غذا توزیع می‌کند.

وی، از مشارکت پزشکان بسیجی در خدمات رسانی به زائران خبر داد و بیان کرد: خدمات پزشکی، اورژانسی و امدادی در مراسم اربعین حسینی مورد توجه قرار دارد که پزشکان و کادر درمانی بدون هیچ چشم‌داشتی آماده همکاری هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر استقرار درمانگاه و اورژانس در داخل مرز و کربلا را مورد اشاره قرار داد و افزود: اقلام و تجهیزات دارویی و پزشکی در این مراکز درمانی مستقر می‌‌شود و پزشکان متخصص از هم اکنون آمادگی خود را برای شرکت در خدمات رسانی به زائران مراسم اربعین اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/ ع

نظر شما