شناسهٔ خبر: 35491405 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم جشن شکوفه ها در دبستان عباس سعید2 ناحیه یک کرمان:

دانش آموزان امیدان آینده این کشور هستند و این شور و نشاط در سراسر استان امروز به یاد ماندنی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دانش آموزان کلاس اولی امیدان آینده این کشور هستند و این شور و نشاط در سراسر استان امروز به یاد ماندنی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری نسب در جشن شکوفه‌ها با تسلیت ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: دانش آموزان کلاس اولی امیدان آینده این کشور هستند و این شور و نشاط در سراسر استان امروز به یاد ماندنی است.

وی افزود: باید راه و روش و سیره شهدای کربلا و دفاع مقدس در زندگی هر دانش‌آموز نمایان شود و راه آنان در عمل ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه نظام تعلیم و تربیت به تنهایی نمی تواند موفق شود و لازمه آن این است تا جامعه و خانواده به کمک آموزش و پرورش بیایند، گفت: مدرسه کانون یادگیری و تربیت است و بهترین مکانی است که میتواند دانش آموز در آن تکامل پیدا کنند.

اسکندری نسب تقارن بازگشایی مدارس با ایام ماه محرم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه کشور نقش اصلی و اساسی را برای ترویج فرهنگ عاشورایی در بین مردم جامعه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه این دستگاه بدون یاری و همکاری مردم و دستگاه‌های دیگر موفق نخواهد شد، تصریح کرد: خانواده و مدرسه دو رکن اصلی و اساسی هستند که باید برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت روزبه‌روز به هم نزدیک تر شوند.

وی گفت: در سال تحصیلی جاری بیش از ۶۵ هزار کلاس اولی امر تعلیم و تربیت را در آموزش و پرورش استان پهناور کرمان آغاز می‌کنند.

اسکندری نسب با اشاره به اینکه هرچه پرچم افتخاری در کشور بلند شود فرهنگیان و معلمان نقش اساسی و اصلی را در آن دارند، افزود: فرهنگیان به وجود خود می‌بالند که امروز امر تعلیم و تربیت ۶۵ هزار دانش آموز کلاس اولی‌ها برعهده دارند که فردای ایران اسلامی برای آنان است.

برپایه این گزارش مراسم جشن شکوفه ها با حضور احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان استان و اعضای شورای معاونان و روسای ادارات داخلی اداره کل و نواحی یک و دو کرمان در محل دبستان پسرانه عباس سعید2 ناحیه یک کرمان برگزار شد.

 

 

نظر شما