شناسهٔ خبر: 35490258 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

پیام تبریک فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛سردار جهانبخش کرمی در این پیام تقارن هفته ایثار و استقامت با ماه پیروزی خون بر شمشیر را الگو پذیری کربلای ایران اسلامی از نهضت سرخ عاشورا برشمرد.

صاحب‌خبر -

متن پیام به شرح زیر می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

تلاقی عاشورای حسینی و هفته دفاع مقدس گواه این مطلب است که با پیروی از کلام نورانی «هیهات من الذله» هیچ مسیری روشن‌تر از راه حسین (ع) برای مبارزه با ظلم و استکبار و بیداد نیست و راه ما نیز از نهضت عاشورا جدا نخواهد بود.

 

دوران دفاع مقدس، تداعی کننده استواری کشوری است که با فرهنگ عاشورایی خود مقابل استکبار جهانی و هم‌پیمانانشان، ایستاد و با دست‌های خالی اما با تکیه بر مردم ولایتمدار و مدافع دین و وطن‌ به دنیا نشان داد که آزادگی و سربلندی در گرو ایستادگی است.

 

تاریخ به خوبی گواهی خواهد داد که رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های مردان و زنان این خطه با پیروی و الگو پذیری از نهضت سرخ عاشورا و خط سبز ولایت جلوی زیاده خواهی‌ها و یاوه گویی‌های ابرقدرت‌ها را گرفته و اجازه داشتن حتی ذره‌ای چشم طمع به دشمنان را نداده است.

 

این دوران گویای مقاومت و مظلومیت ملتی است که با رهبری حضرت امام (ره) و ایمان و توکل بر خداوند متعال و رشادت های سربازان اسلام برگ زرینی را در تاریخ ثبت نمودند.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای "مدظله العالی" و ملت دلاور و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس،خانواده معظم شهدا، یاد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی های جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند می خواهم ما را یاری نماید تا درحفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی کوشا و موفق باشیم.

 

سردار جهانبخش کرمی

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)

نظر شما