شناسهٔ خبر: 35489720 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ارزش مسئولان در خدمتگزاری به مردم/ایستادگی محور مقاومت برگرفته از مکتب عاشوراست

کلانتری ایستادگی محور مقاومت را برگرفته از مکتب عاشورا دانست و گفت: نیروهای مسلح ما سبب شکسته شدن پیشرفته ترین سلاح های آمریکایی ها شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۳۱ شهریور) در آئین رژه نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد که در یاسوج برگزار شد، گفت: به روح منور و مطهر امام (رحمه الله علیه) که درهای حیات طیبه را نه تنها برای انقلاب بلکه برای همه آزادگان باز کرد، درود می فرستیم.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: امروز در شرایطی سالگرد دفاع مقدس را گرامی می داریم که دشمنان اسلام تمام توان خود را در جدیدترین مسیر برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته‌ اند.

 

وی خاطرنشان کرد: روزی در جنگ حدود ۷۰ کشور، انواع تجهیزات و سلاح ها را در اختیار آنها قرار دادند، اما با وحدت در مقابل آنها ایستادگی کردیم.

 

کلانتری مقاومت و ایستادگی امروز محور مقاومت و ملت ایران را برگرفته از مکتب عاشورا دانست و یادآور شد: نیروهای مسلح ما سبب شکسته شدن پیشرفته ترین سلاح های آمریکایی ها شده اند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ارزش مسئولان را در خدمتگزاری به مردم دانست و گفت: امروز در این استان ارگان های سپاه، ادارات و نهادها برای خدمت به مردم متحد هستند، زیرا آنها خود را ولی نعمتان انقلاب می دانند.

 

وی با بیان اینکه ایستادگی مردم وظیفه مسئولان را سنگین کرده است، گفت: باید با توان توان در راستای خدمتگزاری به مردم تلاش کنیم.

 

 

نظر شما