شناسهٔ خبر: 35488421 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

استاندار خراسان شمالی:

جنگ اقتصادی نتیجه ناامیدی دشمن از جنگ نظامی با کشورمان است

استاندار خراسان شمالی گفت: دشمنان با مشاهده ایستادگی و مقاومت مردم ایران در دفاع مقدس از جنگ نظامی با کشورمان مایوس شدند به همین دلیل جنگ اقتصادی را به راه انداختند که با انسجام بین مردم و مسئولان می‌توانیم در این جنگ پیروز شویم.

صاحب‌خبر -

جنگ اقتصادی نتیجه ناامیدی دشمن از جنگ نظامی با کشور ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «محمدعلی شجاعی» استاندار خراسان شمالی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح مرکز استان خراسان شمالی به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگانی است که با دست‌های خالی در برابر دشمنانی که تجهیزات و امکانات نظامی داشتند، ایستادگی کردند.

وی عنوان کرد: دفاع مقدس درس‌های زیادی برای ما داشت به عنوان نمونه یاد گرفتیم اگر تمام جهان سر تا پا مسلح در مقابل ما ایستاد ما می‌توانیم با توکل به خدا و درس‌های برگرفته از مکتب عاشورا و کربلا در برابر آنان بایستیم.

شجاعی اضافه کرد: دشمن تصور می‌کرد با تهاجم به کشور ما می‌تواند انقلاب اسلامی را از بین برد اما برخلاف تصور دشمن نه تنها انقلاب از بین نرفت بلکه موجب اعتلای انقلاب و خودباوری ملت ایران شد.

وی تاکید کرد: دشمنان با مشاهده ایستادگی و مقاومت مردم ایران در دفاع مقدس از جنگ نظامی با کشور ایران مایوس شده به همین دلیل جنگ اقتصادی را به راه انداخت که با انسجام بین مردم و مسئولان می‌توانیم در این جنگ پیروز شویم.

استاندار خراسان شمالی متذکر شد: امروز ملت ایران مانند دوران دفاع مقدس عهد و میثاقی محکم با رهبر معظم انقلاب اسلامی بسته است و به گونه‌ای عمل می‌کند که در هشت سال دفاع مقدس عمل کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما